پیشنهاد غیرمنتظره چینی و کره ای به یک بازیکن پرسپولیس، سرخ ها اجازه جدایی می دهند؟

به گزارش آقای معلم، مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس با پیشنهاداتی از سوی دو تیم از شرق آسیا روبرو شده است.

پیشنهاد غیرمنتظره چینی و کره ای به یک بازیکن پرسپولیس، سرخ ها اجازه جدایی می دهند؟

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یک تیم کره ای و یک تیم ژاپنی خواستار این بازیکن مازندرانی شده اند در حالی که او با پرسپولیس قرارداد دارد. سال گذشته مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را تا سال 1404 با پرسپولیس تمدید کرد.

مهدی عبدی که تا سال 1402 با پرسپولیس قرارداد داشت، پس از مذاکره با مسوولان این باشگاه و ایجاد تغییراتی در آپشن های قراردادش، قرارداد خود را دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد. به این ترتیب مهدی عبدی تا سال 1404 بازیکن پرسپولیس است و بدون اجازه این باشگاه قادر به جدایی نیست.

در حالی که هنوز لیگ برتر به خاتمه نرسیده، تب جابجایی کم کم در فوتبال ایران بالا گرفته و هر روز اخباری درباره جابجایی منتشر می گردد، اما عجیب ترین خبر مربوط به مهاجم شماره 16 پرسپولیس است که به خاطر درخشش در لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا، پیشنهادات جدیدی را پیش روی خود می بیند.

او که پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا و در بازگشت به لیگ برتر نیمکت نشین شده بود، سال گذشته با پیشنهادات داخلی هم روبه رو شد. مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس درآن مقطع با دو سه پیشنهاد از تیم های متمول لیگ فزونی روبرو شد. این بازیکن درآن زمان نیمکت نشین شده بود و برهمین اساس چند تیم برای جذب مهاجم سرخ پوشان با مسئولان این باشگاه تماس گرفتند. با این حال کادر فنی پرسپولیس مخالف جدایی عبدی بود و مهاجم مازندارنی سرخ پوشان همچنان در پرسپولیس ماندنی شد.

مهدی عبدی البته در بازی های اخیر پرسپولیس در جام حذفی (بازی با شاهین بندرعامری) و لیگ برتر (مقابل ذوب آهن اصفهان) نمایش خوبی ارائه داده و پیروز به گلزنی شده است. او در بازی محبت آمیز با صنعت نفت آبادان هم هر دو گل پرسپولیس را زد و به نظر می رسد دوباره به اوج برگشته باشد.

بعید است باشگاه پرسپولیس به مهاجم جوان خودش اجازه جدایی بدهد مگر آن که پای پول رضایتنامه سنگینی وسط باشد که نتوان از آن گذشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 656

به "پیشنهاد غیرمنتظره چینی و کره ای به یک بازیکن پرسپولیس، سرخ ها اجازه جدایی می دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد غیرمنتظره چینی و کره ای به یک بازیکن پرسپولیس، سرخ ها اجازه جدایی می دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید