مصطفوی: عمده مسائل سرخابی ها برای صدور مجوز حرفه ای حل شده است

به گزارش آقای معلم، داریوش مصطفوی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای گری در مورد جلسه این کمیته توضیحاتی را اعلام کرد.

مصطفوی: عمده مسائل سرخابی ها برای صدور مجوز حرفه ای حل شده است

به گزارش خبرنگاران، داریوش مصطفوی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای گری در مورد جلسه این کمیته گفت: جلسه خوبی برگزار گردید و کمیته صدور مجوز حرفه ای کاملا مستقل است. از سال 1980 مسائل تیم های استقلال و پرسپولیس انباشته شده است و این مسائل ربطی به مدیران کنونی این تیم ها ندارد و AFC راستی آزمایی نموده است که تیم های کشورمان نسبت به سایر کشور ها موارد حرفه ای را رعایت نمی نماید و هم اکنون نیز تحت کنترل هستیم.

او ادامه داد: مسئله مالکیت تیم های پرسپولیس و استقلال یکی دیگر از مسائل این تیم ها است. استقلال 97/5 و پرسپولیس 98/5 درصد آن متعلق به دولت است و باید بخش خصوصی این 2 تیم را مدیریت نمایند. خوشبختانه بیشتر عمده مسائل استقلال و پرسپولیس حل شده است و مواردی کوچیکی به جای مانده است و با یاری کمیته بدوی و استیناف امیدوارم حل گردد. عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال خیلی در این خصوص یاری نموده است و به این نتیجه رسیدیم که می توانیم در فوتبال کشورمان همبستگی ایجاد کرد و تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان تیم های قوی کشورمان هستند.

او بیان نمود: قرار شد مدیریت تیم پرسپولیس را یک وزارتخانه ای بر عهده بگیرد و تمامی این مسائل قابل حل است. فقط تیم های سپاهان، گل گهر و فولاد خوزستان در کشورمان حرفه ای هستند. اداره مالیات کشورمان به تیم های پرسپولیس و استقلال نامه زده است که باید مالیات هایشان را پرداخت نمایند در حالی که این 2 تیم برای پرداخت حقوق کارمندشان نیز دچار مشکل هستند.AFC به کمیته صدور مجوز حرفه ای اختیاراتی داده است و آن ها مطئمنا تاییدیه من را قبول می نمایند و آن ها نیز می دانند که مسائل این تیم ها یک روزه حل نمی گردد و AFC نیز در این خصوص همکاری می نماید.

او اظهار داشت: تیم های استقلال و پرسپولیس 60 میلیون نفر طرفدار دارند و حتی حاضرم خودم نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا بروم و در این خصوص صحبت کنم و قول می دهم مشکلا این 2 تیم در حال حل شدن است. کمیته صدور مجوز حرفه ای اختیاراتی مثل تعلیق مدیرعامل، هیئت مدیره و حتی کارمندان تیم ها را دارد و این اختیارات را AFC به تبع FIFA به ما داده است و ما نیز این موارد را برای فوتبال ایران در نظر نمی گیریم. آجورلو و صدری واقعا برای حل مسائل استقلال و پرسپولیس پیر شده اند.

بیشتر بخوانید

  • جلسه صدور مجوز حرفه ای در مرکز ملی فوتبال + فیلم
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 909

به "مصطفوی: عمده مسائل سرخابی ها برای صدور مجوز حرفه ای حل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: عمده مسائل سرخابی ها برای صدور مجوز حرفه ای حل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید