بیرانوند: طرفداران پرسپولیس نگران نتایج نباشند، انتشار قرارداد بازیکنان عادلانه نیست

به گزارش آقای معلم، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم بازی خوبی برابر فولاد انجام دادیم و طرفداران نگران نتیجه نگرفتن ما نباشند.

بیرانوند: طرفداران پرسپولیس نگران نتایج نباشند، انتشار قرارداد بازیکنان عادلانه نیست

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی تیمش برابر تیم فولاد در هفته دوم لیگ برتر، اظهار کرد: ما مالکیت توپ خوبی داشتیم، اما هفته دوم است بنابراین طرفداران نگران نباشند و مطمئن باشند با یکی، 2 برد به جایگاهی که دوست دارند می رسیم. به نظرم بازی هایی که هفته اول و دوم انجام دادیم راضی نماینده است.

دروازه بان پرسپولیس درباره صحنه تک به تک که رخ داد و بازیکن فولاد روی زمین افتاد، گفت: طبیعی است، تیمی که مالکیت توپ دارد و به حریف فشار می آورد. فولاد یکی از تیم های خوب و نماینده ما در جام باشگاه های آسیا بوده که بازیکنان خوبی خریده است. در مجموع بازی خوبی بود و امتیازات تقسیم شده عادلانه بود.

او درباره موقعیت هایی که از حریف گرفت، گفت: من وظیفه ام این است از دروازه دفاع کنم و گل نخورم. اینجا آمدم صحبت کنم که طرفداران بدانند شرایط تیم خوب است و نگران چیزی نباشند. این تیم برای قهرمانی آسیا بسته شده و طرفداران گول چند رسانه ای که فیلم طرفداران را می گذارند نخورند. آن ها ما را حمایت نمایند، دست آن ها را می بوسم و امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد. از طرفداران می خواهم به تیم های دیگر احترام بگذارند و بیش از گذشته حمایت نمایند.

او درباره انتشار قرارداد بازیکنان و اینکه مسئله ای با این موضوع ندارد، گفت: به نظرم عادلانه نیست قرارداد بازیکنان تعیین گردد با این کار چه چیزی عاید رسانه ها می گردد؟ بازیکنان زحمت می کشند. قرارداد خودم چند سال قبل منتشر شد. قرارداد بازیکنان بالا رفته و اکنون بعضی از بازیکنان به خاطر قرارداد خوب به کشور های عربی می فرایند تا پول بگیرند. یک بازیکن که به خاطر پول به کشور دیگر می رود در داخل بازی کند باعث قوی شدن تیم های ما می گردد. من فکر می کنم با جذب بازیکنان خوب تیم های باشگاهی بیشتری از این پس می توانند راهی فینال شوند.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1064

به "بیرانوند: طرفداران پرسپولیس نگران نتایج نباشند، انتشار قرارداد بازیکنان عادلانه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: طرفداران پرسپولیس نگران نتایج نباشند، انتشار قرارداد بازیکنان عادلانه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید