سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی منصوب و وظایف این بخش تشریح شد

به گزارش آقای معلم، خبرگزاری مهر/ براساس اخبار واصله، سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی منصوب و وظایف این بخش تشریح شد.

سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی منصوب و وظایف این بخش تشریح شد

علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با صدور حکمی اقدام به تغییر سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی نموده و مسلم شجاعی را به عنوان سرپرست این دفتر منصوب کرد.

شجاعی دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی، 10 سال سابقه فعالیت در بخش خصوصی گردشگری بوده و پیش از این، رئیس گروه بازاریابی و سمت دستیاری معاونت گردشگری در حوزه بازاریابی را عهده دار بوده است.

در حکمی که معاون گردشگری برای مسلم شجاعی نوشته، وظایف این بخش را نیز تشریح نموده است، از جمله شناسایی و توسعه بازارهای هدف گردشگری کشور بویژه در حوزه کشورهای همسایه و شرکای راهبردی، ایجاد زمینه های مشارکت و حضور فعالانه ذی نفعان بخش خصوصی در تعامل با کشورهای بازار هدف، معرفی ظرفیتهای گردشگری کشور بویژه با بهره گیری از ابزارهای نوین و بازاریابی دیجیتال، تنوع بخشی به محصول گردشگری خارجی و حمایت از حضور فعالان و ایده های نوآورانه در این حوزه، شناسایی فرصتها و حضور فعالانه در نمایشگاه های گردشگری بین المللی، ارتباط مؤثر با سازمانها و نهادهای بین المللی در حوزه گردشگری، ارائه برنامه و پیگیری امور مربوط به تسهیل سفر گردشگران خارجی به کشور و...

پیش از این فعالیتهای دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی مورد نقد بسیاری از فعالان گردشگری قرار گرفته بود و حالا معاونت گردشگری امیدوار است این روند با تغییرات بوجود آمده بهبود یابد.

منبع: همگردی
انتشار: 1 آذر 1402 بروزرسانی: 1 آذر 1402 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1241

به "سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی منصوب و وظایف این بخش تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی منصوب و وظایف این بخش تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید