اصفهانیها در بازارچه های نوروزی چند میلیارد صنایع دستی فروختند؟

به گزارش آقای معلم، خبرنگاران: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از فروش بیش از 4 میلیارد تومان صنایع دستی در بازارچه های موقت نوروزی در سطح استان اصفهان اطلاع داد.

اصفهانیها در بازارچه های نوروزی چند میلیارد صنایع دستی فروختند؟

به گزارش مهر، نورالله عبداللهی گفت: با توجه به اینکه همه ساله و در ایام نوروز شاهد موج سفرهای نوروزی در کشور هستیم، استان اصفهان به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران و مسافران نوروزی دارای جایگاه ویژه ای است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ویژه این سفرها در ایام نوروز و دیگر روزهای سال، صنایع دستی استان است که نقش ویژه ای در جذب گردشگران به شهر و استان اصفهان دارد، بر این اساس و با برنامه ریزی های صورت گرفته بازارچه های موقت صنایع دستی در ایام نوروز در اصفهان و دیگر شهرستان های استان برپا شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اضافه کرد: در این بازارچه ها در مجموع بیش از چهار میلیارد تومان صنایع دستی فروخته شد که از این اندازه بیش از سه و نیم میلیارد تومان به بازارچه موقت مجموعه جهانی باغ موزه چهلستون در شهر اصفهان و مابقی به بازارچه های دیگر شهرستان های استان اصفهان اختصاص دارد.

به گزارش مهر، نوروز سال جاری حدود 10 میلیون و 73 هزار مسافر نوروزی وارد استان اصفهان شدند و مجموع بازدید از جاذبه های گردشگری استان اصفهان در تعطیلات نوروز سال جاری به حدود 6 میلیون و 300 هزار نفر بازدید رسید.

رستوران های روباز مشهد

رستوران های نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1171

به "اصفهانیها در بازارچه های نوروزی چند میلیارد صنایع دستی فروختند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهانیها در بازارچه های نوروزی چند میلیارد صنایع دستی فروختند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید