تور ارزان کوالالامپور: هتل رنسانس کوالالامپور (5ستاره)

به گزارش آقای معلم، هتل رنسانس کوالالامپور

مالزی، کشوری آسیایی با شهرهای مدرن و پیشرفته در جنوب شرقی آسیا است که به خاطر وجود فستیوال های رنگارنگ و وجود اقوام ها و فرهنگ های مختلف در آن، باعث می گردد در بیشتر فصل ها و اوقات سال، مسافران و گردشگر هایی به این کشور سفر می نمایند. گردشگر هایی که به این کشور سفر می نمایند، شهر گردشگری کوالالامپور را برای اقامت، معمولا انتخاب می نمایند. برای شما بسیار مهم است که هتل های این کشور را بشناسید تا انتخابی مناسب برای اقامت خود داشته باشید. اگر شما هم قصد سفر به مالزی را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا هتل 5 ستاره رنسانس کوالالامپور را بهتر بشناسید.

تور ارزان کوالالامپور: هتل رنسانس کوالالامپور (5ستاره)

با ما سفر کنید و با تور ارزان کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

هتل رنسانس یکی از هتل های زیر مجموعه هتل های ماریوت است که از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های کوالالامپور به شمار میرود. این هتل مقصدی مناسب برای اقامت مسافران خارجی است که برای مقاصد تجاری و یا تفریحی به مالزی سفر نموده اند. این هتل باشکوه دارای دو برج بسیار بلند است که با معماری مدرن طراحی و ساخته شده اند. طراحی این هتل نیز در نوع خود بسیار با شکوه و مجلل است و دارای امکانات زیادی می باشد که در ادامه به بیان آن ها برای شما به طور حتم، می پردازیم. هتل رنسانس با برج های دوقلوی پتروناس (Petronas)، تنها 500 متر فاصله دارند و به خاطر نزدیک بودن به این برج های معروف دوقلو، چشم اندازی زیبا را در اختیار مسافران هتل می گذارد. این هتل نسبت به مراکز خرید واقع در کوالالمپور، فاصله ای مناسب داشته و شما می توانید با انتحاب این هتل به عنوان محل اقامت خود، به مراکز خرید بسیاری از جمله؛ مرکز تجاری سوریا (Suria) در برج های دوقلوی پتروناس، مید ولی (Mid Valley)، مجتمع برجایا، مجتمع بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang) و سونگای وانگ (Sungai Wang)، مجتمع های خرید لات تن (Lot 10) و استراهیل (Starhill) و بسیاری از مجتمع های خرید لوکس و مجهز دیگر، نزدیک است. بعلاوه شما می توانید از خیابان چینی ها به نام پتالینگ (Petaling)، نیز تماشا کنید و از خرید و گردش در آن لذت ببرید.

فرودگاه بین المللی کوالالامپور نیز 46 کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل از حمله هتل هایی است که شما در سفرهای بعدی خود به مالزی مطمئنا برای اقامت خود آن را انتخاب خواهید کرد و شک نکنید دلیل این انتخاب شما چیزی جز، امکانات، برخورد مناسب کارکنان و خدمه هتل و دسترسی های این هتل به تمامی مراکز و خیابان ها و جاذبه هایی که برای آن به مالزی سفر کردید، نیست. از جمله امکانات رفاهی که هتل برای مسافران در نظر گرفته است می توان به، مجموعه استخر های بسیار زیبا و روباز این هتل و سالن های ورزشی و بدنسازی موجود در این هتل اشاره نمود که از صبح تا شب برای خدمت رسانی به مسافران آمادگی دارند. بعلاوه زیمن تنیس موجود در این هتل این امکان را به شما می دهد که در هتل تنیس هم بازی کنید. هتل رنسانس دارای 5 رستوران مجزا با سبک های مختلف است که از این نظر همه ذائقه ها و سلایق را با کیفتی بین المللی جوابگو است. اتاق های هتل ماریوت دو قسمتی هستند و یکی از نکات قوت مجزای این اتاق ها، حمام های اختصاصی و مرمری این هتل است. در خدمات تعریف شده برای هتل، خدمات اتوکشی و خدمات خشکشویی برای مسافران نیز موجود است. یکی از نقاط قوت هتل رنسانس، موقعیت جغرافیایی و پاکیزگی و تمیزی محیط هتل است که برای هر مسافری از اولین مواردی است که شاید پیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. یکی دیگر از کاربری های این هتل که باع مشور شدن آن شده است این است که با توجه به محیط جغرافیایی که هتل در آن قرار گرفته است و نزدیکی به برج های دوقلوی پتروناس، برای برگزاری رویدادها و کنفرانس های کاری و تجاری و بعلاوه قرارهای کاری، بسیار مناسب است. ضمن این که اتاق خواب های این هتل، دارای نشیمن و فضای کاری نیز، هستند.

اتاق ها

اتاق های هتل دارای دو بخش مجزا هستند و بر اساس امکانات رفاهی لوکس و معاصر، بازسازی شده است. دیوارهای شیشه کاری شده و مجهز به تلویزیون هستند. Wi-Fi رایگان در سراسر هتل برای استفاده مسافرین وجود دارد. تشک های تخت خواب های هتل رنسانس، از طراحی پرتقالی با بافتی نرم و آرامش دهنده، خوابی آرام و دلپذیر را به شما هدیه می دهند. حمام اختصاصی با طراحی مرمرین و مجهز، اقامت در این هتل را دلپذیر نموده است. بعضی از اتاق ها و سوئیت های اختصاصی این هتل مجهز به لمکانات رفاهی مخصوصی است که می توان در فضای اتاق از آن ها استفاده کرد.

Spa

ماساژهای ریلکسی مخصوص

خدمات بهداشتی و آرایشی

اتاق بخار و سونا

رستوران

رستوران انواع غذاهای چینی و آسیای را سر می نماید. معروف ترین رستوران این هتل، رستوران ساگانو (Sagano)، است. این رستوران برنده مسابقات آشپزی و کیفیت درمالزی شده است و از این حیث بسیار معروف است و منویی کامل از غذاهای ژاپنی دارد. رستوران های دیگر هتل عبارتند از؛ تمپتیشنز(TEMPTationS)، لابی لانج (Lobby Lounge)، مزو لانج (Mezzo Lounge). بعلاوه شما می توانید از کافه تریای سلامت(health) نیز، برای نوشیدن نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دم نوش های آرامش بخش نیز بهره ببرید.

خدمات ورزشی و پزشکی

اتاق مخصصو برای چ آپ

تجهیزات قلبی وعروقی

کلاس های تناسب اندام رایگان

عضویت در استخر شنای المپیک

استخر های روبازخدمات رایگان

استخر مخصوص بچه ها

سونا و جکوزی

تنیس

رویدادها

هتل 5 ستاره رنسانس کوالالامپور دارای بیش از 40هزار فوت مربع فضای مخصوص برای برگزاری رویدادهای مهم است.اتاق های بزرگ (Grand Ballroom)، برای پذیرایی از مهمانان آماده ارائه خدمت هستند. 28اتاق جلسه در مقدار های مختلف و متنوع در هتل رنسانس با امکاناتی چون نور طبیعی و دکور شیک و تجهیزات دیجیتالی مناسب، مجز شده است. حتی برای این رویدادها، سرآشپزان مخصوص خوراکی های جلسه را تامین می نمایند. برنامه ریزان و برگزار نمایندگان جلسات و رویدادهای هتل رنسانس مس توانند به خوبی رویداد شما را مدیریت نمایند. همه سالن ها مجهز به Wi-Fi اختصاصی هستند و شما می توانید در هنگام برگزاری جلسات، اطلاعات مورد احتیاج و آن لاین خود در جلسه را بدون هیچگونه معطلی به دست آورید.

منبع:marriott.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 912

به "تور ارزان کوالالامپور: هتل رنسانس کوالالامپور (5ستاره)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کوالالامپور: هتل رنسانس کوالالامپور (5ستاره)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید