دردسر تمام نشدنی پرداخت طلب کالدرون برای پرسپولیس

به گزارش آقای معلم، باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه 19 آبان ماه از انتقال مطالبات 580 هزار دلاری کالدرون و 95 هزار دلاری خواکین (به علاوه 5 درصد سود سالیانه) به حساب این مربی آرژانتینی در کشور سوئیس خبر داد. اتفاقی که با گذشت 11 روز هنوز به نتیجه نرسیده و همین موضوع سؤال بزرگی در فکر هواداران این تیم به وجود آورده است.

دردسر تمام نشدنی پرداخت طلب کالدرون برای پرسپولیس

سؤال این است که چرا با وجود ادعای مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر انتقال تمام مطالبات کالدرون و دستیارش به حساب این مربی آرژانتینی، هنوز تأییدیه دریافت پول از سوی کالدرون ارسال نشده و پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان بسته مانده است؟

بخشی از مطالبات حدود 700 هزار دلاری کالدرون و دستیارش به حساب این مربی نشسته، اما بخش دیگری از این مبلغ به دلیل مسائل موجود بر سر انتقال پول از ایران به خارج از کشور، دچار مشکل شده و باشگاه پرسپولیس در تلاش است این پول بار دیگر به حساب مبدا بازگردد تا مجددا پول را از طریق دیگری به حساب این مربی آرژانتینی انتقال دهد.

مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند این بار مطالبات به جای مانده کالدرون و خواکین به حساب مربی آرژانتینی در کشور سوئیس بنشیند و کابوس بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان به سرانجام برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 852

به "دردسر تمام نشدنی پرداخت طلب کالدرون برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر تمام نشدنی پرداخت طلب کالدرون برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید