تور برزیل ارزان: درخواست عجیب مهاجم برزیلی از پرسپولیس؛ خانه در زعفرانیه!

به گزارش آقای معلم، روزی نیست که یک خبر تازه در مورد گزینه مدنظر یحیی گل محمدی منتشر نشود. باشگاه پرسپولیس بیشتر از یکماه است که درگیر جذب کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی تیم ویزلا پرتغال است، ولی هنوز پیروز به انجام این کار نشده است. در حالی که توافقات کلی بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن اجرا شده بود، کاسیانو به علت بعضی ابهامات به ایران نیامد.

تور برزیل ارزان: درخواست عجیب مهاجم برزیلی از پرسپولیس؛ خانه در زعفرانیه!

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

چند روز قبل ایمیلی از این بازیکن برزیلی به دست باشگاه پرسپولیس رسید که روی بعضی از مفاد قرارداد اعتراض داشت و بعلاوه درخواست های عجیبی هم عنوان نمود. بلافاصله پس از این ایمیل، نامه ای نیز از سوی باشگاه ویزلا به باشگاه پرسپولیس رسید که تاکید داشت پرسپولیسی ها باید ابتدا نگرانی های این بازیکن را برای انتقال به پرسپولیس مرتفع نموده و پس از جلب رضایت او، مبلغ رضایتنامه را واریز نمایند.

همین موضوع باعث شد طی چند روز گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس در پی مرتفع کردن نگرانی های این مهاجم برزیلی باشند و به بعضی اعتراض هایی که روی بعضی بند های قرارداد داشته، پاسخ دهند. گویا نگرانی اصلی این مهاجم با توجه به ایمیل هایی که از داخل ایران و بعضی ایجنت ها دریافت نموده، نوع و چگونگی دریافت آپشن ها و همین طور به موقع دریافت کردن مبالغ قراردادش است و باشگاه پرسپولیس نیز میخواهد خیال کاسیانو را از این بابت راحت کند که مسئله ای بابت این بند های اقتصادی وجود ندارد.

با وجود اطمینان خاطر باشگاه پرسپولیس به کاسیانو برای پرداخت به موقع حق و حقوقش، این بازیکن از مدیران پرسپولیس یک درخواست عجیب داشت. کاسیانو به مدیران پرسپولیس خاطرنشان کرد برای آمدن به ایران یک خانه لوکس در منطقه زعفرانیه تهران می خواهد. موضوعی که تعجب مدیران پرسپولیس را در بر داشت. آن ها در واکنش به این درخواست عجیب می گفتند: مگر کاسیانو تهران را بلد است که می خواهد در زعفرانیه خانه داشته باشد.

به نظر می رسد توصیه های ایجنت ایرانی این بازیکن باعث شد تا کاسیانو چنین درخواستی داشته باشد. حال معین نیست باشگاه پرسپولیس با درخواست های این بازیکن و مدیربرنامه های او موافقت خواهد نمود یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1033

به "تور برزیل ارزان: درخواست عجیب مهاجم برزیلی از پرسپولیس؛ خانه در زعفرانیه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: درخواست عجیب مهاجم برزیلی از پرسپولیس؛ خانه در زعفرانیه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید