پشت پرده دیدار عزیزی خادم با دادکان

به گزارش آقای معلم، دادکان پیشنهاد مدیریت فنی فدراسیون فوتبال را رد کرد.

پشت پرده دیدار عزیزی خادم با دادکان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هر وقت نام محمد دادگان وسط می آید، خاطرات دوران بازیگری اش در پرسپولیس و تیم ملی و بعلاوه دوران انتقادهایش از فدراسیون فوتبال صفایی فراهانی و بعدها ریاست سازمان لیگ در دوران صفایی و بعد ریاستش در فدراسیون فوتبال و سپس برکناری اش به وسیله محمد علی آبادی و تعلیق فوتبال ایران در سال 1385 زنده می گردد.

در یکی دو روز گذشته رئیس اسبق فدراسیون فوتبال، به دو علت متفاوت، خبرساز شده است. امروز سایت ورزش سه اطلاع داد که شهاب الدین عزیزی خادم - که اینروزها موقعیت ویژه ای در فدراسیون فوتبال دارد و احتمال عزل موقت او در جلسه روز پنجشنبه هیات رئیسه فدراسیون کم نیست - ملاقاتی با محمد دادگان داشته و در جلسه دو ساعته آنها درباره شرایط فعلی فدراسیون فوتبال صحبت شده است. اما این خبر چقدر صحت دارد؟

ملاقات دو هفته پیش رخ داد

رییس فعلی فدراسیون فوتبال، حدود دو هفته پیش با محمد دادگان ملاقات نموده و موضوع جلسه هم پیشنهاد به او برای پذیرفتن پست مدیریت فنی فدراسیون فوتبال بوده است. پس از کناره گیری مهدی مهدوی کیا، از پست مدیریت فنی فدراسیون فوتبال و ارسال ایمیل استعفایش به فیفا، شهاب الدین عزیزی خادم در یک جلسه از محمد دادگان خواسته بود تا این پست را قبول کند. البته این در حالی است که در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال که یک ماه قبل برگزار شده بود، دکتر بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه معرفی گردیده بود و اگر قرار بود کسی به عنوان مدیرفنی فدراسیون فوتبال به فیفا معرفی گردد، این ذوالفقارنسب بود اما عزیزی خادم به پیشنهاد مشاورانش و بالاخص یکی از مشاوران نزدیکش، سراغ محمد دادگان رفته است. البته پس از دو ساعت جلسه دادگان پیشنهاد مدیریت فنی فدراسیون فوتبال را به دلایلی که ظاهرا آن را هم به صورت واضح و آشکار هم اعلام ننموده، قبول نمی نماید. دادگان در فدراسیون فوتبال مهدی تاج هم به عنوان عضو پنل کمیته جوانان ای اف سی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی گردید. البته او اول نمی دانست که قرار است در یک زیر کمیته ای اف سی عضو گردد و ظاهرا فکر نموده بود قرار است عضو کمیته جوانان ای اف سی گردد اما زمانی که به مالزی می رود، متوجه می گردد که او عضو پنل یا همان زیرکمیته شده است و البته از این انتخاب هم چندان شادمان نمی گردد. مثل اینکه استراتژی برای شخصی مثل دادگان این بوده که اگر پستی بگیرد، دست از مصاحبه و انتقاد بردارد اما رویه دکتر دادگان چه پست داشته باشد و چه پست نداشته باشد حداقل در سالهای گذشته این بوده که صریح و آشکار حرفهایش را بزند.

نقل قول عجیب دادگان همواره منتقد

در هر حال طبق پیگیریها معین شد که موضوع جلسه عزیزی خادم و دادگان چه بوده اما خبر این ملاقات امروز در سایت ورزش سه و یکی دو سایت دیگر در حالی منتشر شده که دیروز سایت طرفداری نقل قول ویژه ای را از قول رئیس اسبق فدراسیون فوتبال منتشر کرد. نقل قولی که نشان می دهد دادگان هم یکی از منتقدان عملکرد عزیزی خادم است. بر اساس گزارش سایت طرفداری، دادگان درباره رئیس فعلی فدراسیون فوتبال به سردبیر این سایت گفته است: اگر من یکی از این اشتباه های عزیزی خادم را انجام می دادم، من را در تهران دار می زدند اما این آدم هر چه اشتباه می کند، باز هم از جایش تکان نمی خورد!

به نظر می رسد انتخاب عزیزی خادم برای جایگزین مهدی مهدوی کیا در پست مدیریت فنی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی هم نبوده و وقتی دیده که محمد دادگان پست مدیریت فنی را قبول نمی نماید، سراغ میرشاد ماجدی رفته است. البته کلا دلخوری ها بر سر ماجرای مدیریت فنی زیاد است. همان زمان که مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید، مشاور فنی عزیزی خادم در امور تیم ملی بزرگسالان و مدیرفنی فدراسیون فوتبال شد، میرشاد ماجدی به عنوان رییس کمیته جوانان از عزیزی خادم دلخور شد و حتی علیه مهدوی کیا مصاحبه کرد و گفت کلید کمیته جوانان را تحویل می دهد و حتی مهدوی کیا را بی تجربه نامید. بعد که مهدوی کیا از سمت مدیرفنی فدراسیون فوتبال استعفا کرد و بیژن ذوالفقارنسب رییس کمیته فنی شد، دکتر بیژن از معرفی میرشاد ماجدی به فیفا به عنوان مدیرفنی فدراسیون فوتبال ناراحت شده و در نهایت حالا مطمئنا با انتشار ماجرای دادگان، میرشاد ماجدی ناراحت تر از قبل می گردد! ضمن اینکه مطمئنا دکتر بیژن ذوالفقارنسب از اینکه در دوران انتخاب او به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه، فدراسیون در پی معرفی کردن دادگان به فیفا به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال بوده بیشتر از عدم تحویل حکم ریاستش در کمیته فنی و توسعه ناراحت خواهد شد. حالا با این تفاسیر نتیجه این مدیریت عجیب مذاکرات با گزینه های جایگزینی مهدی مهدوی کیا، امضای میرشاد ماجدی زیر نامه پیشنهاد هیات رییسه برای برگزاری جلسه عزل رییس فدراسیون و انتخاب سرپرست شده و علاوه بر آن کناره گیری بیژن ذوالفقارنسب از ریاست کمیته فنی و توسعه شده و در نهایت محمد دادگان هم پیشنهاد فدراسیون فوتبال را قبول نکرد.

فوتبالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 988

به "پشت پرده دیدار عزیزی خادم با دادکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده دیدار عزیزی خادم با دادکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید