حضور باد های پاییزی، باد های بهاری، دو کبوتر در جشنواره کانادایی

به گزارش آقای معلم، انیمیشن باد های پاییزی، باد های بهاری، دو کبوتر ساخته صادق جوادی به جشنواره بین المللی مونترال کانادا راه یافت.

حضور باد های پاییزی، باد های بهاری، دو کبوتر در جشنواره کانادایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا توریستی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، انیمیشن باد های پاییزی، باد های بهاری، دو کبوتر ساخته صادق جوادی به بخش گرگ کوچک PTITS LOUPS فیلم های کوتاه چهل ونهمین جشنواره بین المللی مونترال کانادا راه یافت.

این پویانمایی از تولیدات سال 2020 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که اولین حضور بین المللی خود را در جشنواره فیلم مونترال تجربه می نماید.

انیمیشن کوتاه 10 دقیقه ای باد های پاییزی، باد های بهاری، دو کبوتر بر اساس کتابی با همین نام نوشته احمدرضا احمدی از انتشارات کانون پرورش فکری، ساخته شده است.

سال جاری فیلم های راه یافته به بخش گرگ کوچک PTITS LOUPS که از سال 2016 به بخش های دیگر این جشنواره اضافه شده است، به فیلم هایی برای بچه ها ابتدایی، نوجوانان دبیرستانی و خانواده هایی که فیلم های آموزشی را دنبال می نمایند، اختصاص دارد.

فیلم های منتخب این بخش موضوع یک مسابقه با عنوان چرا من سینما را دوست دارم؟ هستند که از سوی سه تا پنج داور 8 تا 12 ساله داوری و در سرانجام نشان این بخش را به فیلم منتخب اهدا می نمایند.

مسئولان جشنواره چهل ونهم به دلیل شیوع بیماری کرونا، چهار کارگاه آموزشی با موضوع فیلم های راه یافته به بخش گرگ کوچک را به صورت آنلاین و رایگان برای مخاطبان برگزار می نمایند.

در خلاصه داستان انیمیشن باد های پاییزی، باد های بهاری و دو کبوتر آمده است: دختر منتظر رسیدن مرد است. کبوتر نامه مرد را به او می رساند. مرد سوار کشتی می گردد. طوفان پاییزی همه چیز را به لرزه در می آورد. همه افسرده و ناامید هستند. کبوتر، اما منتظر نمی ماند تا بهار فرا رسد و جستجو را شروع می نماید ...

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سال ها پیش در چهلمین دوره جشنواره فیلم مونترال نیز با فیلم کشاورز و ربات ساخته عبدالله علیمراد در بخش مسابقه حضور داشته است.

چهل ونهمین جشنواره بین المللی مونترال کانادا (FESTIVAL DU NOUVEAU CINÉMA DE MONTRÉAL) از 16 تا 27 مهر 1399 برابر با 7 تا 18 اکتبر 2020 در شهر مونترال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 124

به "حضور باد های پاییزی، باد های بهاری، دو کبوتر در جشنواره کانادایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور باد های پاییزی، باد های بهاری، دو کبوتر در جشنواره کانادایی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور باد های پاییزی، باد های بهاری، دو کبوتر در جشنواره کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید