استقلال با دو غایب به ملاقات آلومینیوم می رود

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال بعد از 3 پیروزی متوالی مقابل صنعت نفت، پدیده و گل گهر در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر در اراک به مصاف آلومینیوم می رود که این ملاقات به لحاظ جدولی برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

استقلال با دو غایب به ملاقات آلومینیوم می رود

فرهاد مجیدی که تیمش با مسائل متعددی دست و پنجه نرم می نماید، در حالی برای این ملاقات حساس آماده می گردد امکان استفاده از حداقل 2 بازیکن خود را در این بازی ندارد.

داریوش شجاعیان که از چند هفته پیش به علت مصدومیت آبی پوشان را همراهی نکرد، به این بازی هم نخواهد رسید و در سفر به اراک آبی پوشان را همراهی نمی نماید. بعلاوه شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور اقتصادی آبی پوشان هم که به تازگی از فرانسه به تهران بازگشته، به علت غیبت طولانی در تمرین و نداشتن تمرینات گروهی، امکان حضور در این بازی را از دست داد.

به جز شیخ و شجاعیان، دو بازیکن دیگر هم هنوز امکان حضورشان برای این بازی تأیید نشده است. شرایط وریا غفوری و احمد موسوی که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته اند، امروز در تمرین معین می گردد تا فرهاد مجیدی بداند برای بازی مقابل آلومینیوم می تواند روی این دو بازیکن حساب کند یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 651

به "استقلال با دو غایب به ملاقات آلومینیوم می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با دو غایب به ملاقات آلومینیوم می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید