300 برنامه در حوزه های مختلف ورزش برگزار می گردد

به گزارش آقای معلم، خلیلی از برگزاری بیش از 300 برنامه در حوزه های مختلف از جمله ورزشی، فرهنگی، جوانان و سمن ها در استان زنجان اطلاع داد.

300 برنامه در حوزه های مختلف ورزش برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار گروه استان هایخبرنگاران از زنجان، خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی، گفت: شیوع ویروس کرونا محدودیت های زیادی را برای ورزش استان زنجان ایجاد نموده است به طوری که برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت های ورزشی در این استان را بسیار محدود نموده ایم.

او ادامه داد: ورزش همگانی و قهرمانی به جد تحت تأثیر محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد مقابله با کرونا قرار گرفته و در حال حاضر رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باید تمامی فعالان حوزه ورزش نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام نمایند تا اندازه تهدید به کمترین حد ممکن برسد.

او اضافه نمود: در هفته تربیت بدنی بیش از 300 برنامه در حوزه های مختلف از جمله ورزشی، فرهنگی، جوانان و سمن ها برگزار می گردد.

خلیلی ادامه داد: در حوزه جوانان نیز 50 برنامه پیش بینی شده و در این حوزه فعالیت های خوبی همانند توانمندسازی سازمان های مردم نهاد و سمن ها اجرا شده و تبیین گام دوم انقلاب نیز به وسیله سمن ها شروع شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 11 مسابقه کشوری در استان زنجان برگزار شده و تا سرانجام سال جاری رقابت های کشوری مختلفی را میزبان خواهیم بود.

او اضافه نمود: در 6 ماه گذشته 37 ورزشکار زنجانی در بخش آقایان و 24 ورزشکار نیز در بخش بانوان به اردوی انتخابی تیم های ملی دعوت شدند که از این تعداد، 15 ورزشکار آقا و 8 ورزشکار زن برگزیده شدند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 798

به "300 برنامه در حوزه های مختلف ورزش برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 برنامه در حوزه های مختلف ورزش برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید