کاهش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی تهران ، فرایند بستری نزولی شده است

به گزارش آقای معلم، زالی گفت: تعداد مراجعه کنندگان به بخش سرپایی به زیر 20 هزار نفر در تهران رسیده و مقدار مراجعه به بخش درمانی کاهش یافته است.

کاهش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی تهران ، فرایند بستری نزولی شده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا که در دانشکده بهداشت شهید بهشتی برگزار گردید، اظهار کرد: در حال حاضر 106 مرکز تجمیعی در تهران و 132 مرکز در استان تهران راه اندازی شده است.

او بیان نمود: در حال حاضر واکسیناسیون در کشور با شتاب بیشتری در حال اجرا است. تعداد 1900 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و خوشبختانه فرایند بستری در تهران نزولی شده است.

زالی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد 1200 بیمار در بیمارستان های تهران بستری شده که 180 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

او اضافه کرد: تعداد مراجعه کنندگان به بخش سرپایی به زیر 20 هزار نفر در تهران رسیده و اندازه مراجعه به بخش درمانی کاهش یافته است، اما مراجعه به بخش بهداشتی بیمارستان های تهران افزایش پیدا نموده است.

زالی گفت: در حال حاضر تعداد پنج میلیون و 850 هزار نفر از مردم تهران دوز اول و یک میلیون و 800 هزار نفر از شهفرایندان هر دو دوز را دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 728

به "کاهش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی تهران ، فرایند بستری نزولی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی تهران ، فرایند بستری نزولی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید