دلیل رفتار تحقیر آمیز محمود شهریاری از زبان خودش !

به گزارش آقای معلم، خبرنگاران: محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون با انتشار فیلم جدیدی از خود درباره فیلم تبلیغات پیتزا که از او منتشر شده بود توضیحات جدیدی داد.

دلیل رفتار تحقیر آمیز محمود شهریاری از زبان خودش !

محمود شهریاری زادهٔ 2 دی1337 در بیجار، استان کردستان است . محمود شهریاری مجری سابق تلویزیونی است. محمود شهریاری سابقهٔ مجری گری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما را به همراه کاظم احمدزاده دارد. محمود شهریاری بعلاوه برنامهٔ زنده رود شبکه اصفهان را نیز اجرا نموده است. از دیگر کارهای محمود شهریاری به بازیگری در سریال مرد دوهزارچهره به عنوان افتخاری و کار در رادیو می توان اشاره نمود.

به گزارش خبرنگاران، محمود شهریاری مجری مشهور تلویزیون ایران که از گذشته تا به امروز جزو مجری های پرحاشیه به شمار می آید از حدود دوسال پیش تا به امروز ممنوع الکار شده است. چندی پیش فیلمی از محمود شهریاری منتشر شد. او در این ویدیو درحال تعریف کردن از یک پیتزاست.

این ویدیو کوتاه به صورت گسترده ای منتشر شد و حتی سر از رسانه های آن آور آبی درآورد. بسیاری از کاربران فضای مجازی معتقد بودند که محمودشهریاری به خاطر کسب عایدی آن هم به علت بیکاری این مدت روی به تبلیغات در فضای مجازی و یا به قولی بلاگری نموده است.

اما چند روز پس از انتشار این فیلم ،محمود شهریاری ویدیوی دیگری از خود منتشر کرد و در آن گفت:

من از دوسال پیش به خاطر اینکه به ماجرای کرونا و معیشت مردم پرداختم از طرف وزیر بهداشت قبلی و بعضی دیگر مورد شکایت قرارگرفتم. به همین دلیل نمی توانستم از این طریق فضای مجازی با شما ارتباط داشته باشم. به تازگی ویدویی از من منتشر شده بود که با انتشار آن گفتند من بلاگر شدم. می خواستم بگویم این موضوع صحت ندارد و من همچنان دخبرنگارانر مردم هستم.

منبع: رکنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 804

به "دلیل رفتار تحقیر آمیز محمود شهریاری از زبان خودش !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل رفتار تحقیر آمیز محمود شهریاری از زبان خودش !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید