پژمان جمشیدی و قله نشینی در روزگار کرونا

به گزارش آقای معلم، فیلم نیوز/ پژمان جمشیدی ماه گذشته سریال پرمخاطب زیرخاکی 2 را روی آنتن داشت. حضور مقبول او، به ادامه محبوبیت این سریال کمک بسکمک کرد و طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، زیرخاکی 2 پربیننده ترین مجموعه تلویزیونی در آخرین ماه بهار شد.

پژمان جمشیدی و قله نشینی در روزگار کرونا

اما همزمان با پخش این سریال، تاک شویی از رسانه خانگی پخش می شد که اجرای پژمان جمشیدی در آن، برای خیلی ها جالب به نظر می رسید. او پس از تجربه کوتاه اجرا در برنامه ال کلاسیکو عادل فردوسی پور، این بار کاملا جدی و حرفه ای این عرصه را تجربه می کرد و با چهره های سرشناس سینما، فوتبال و موسیقی به گفتگو می پرداخت؛ یک چالش تازه که اجرای مسلط و پیروز جمشیدی، به نقطه قوت این برنامه تبدیل شده است. او بی آنکه به سمت گزافه گویی یا لودگی برود، به سادگی مخاطب را جذب اجرای خود می کند.

جمشیدی دو هفته ای است که با یک کمدی پیروز و پرفروش هم به سینماها آمده است. فیلمی که پس از خاموشی سینماها در عصر پاندمی، در کمتر از دو هفته توانسته نزدیک به 3 میلیارد فروش کند. قطعا حضور بازیگر پولساز سال 98 که حالا فیلم هایش جزو گزینه های اول پخش کننده ها برای اکران به تعداد می آیند، بر فروش این فیلم بی تاثیر نیست. پژمان جمشیدی به همراه احمد مهرانفر نقش دو طلبه را بازی می کنند که در موقعیت کاملا عجیبی قرار می گیرند. او علاوه بر دینامیت، شیشلیک و خط فرضی را هم در نوبت اکران دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 709

به "پژمان جمشیدی و قله نشینی در روزگار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمان جمشیدی و قله نشینی در روزگار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید