مقاله: آموزش نصب کاشی بر روی سقف

به گزارش آقای معلم، پس از اتمام کار و نصب تمامی کاشی ها، نوبت به نصب قرنیز می رسد. البته نصب قرنیز اختیاری بوده و در صورتی که تمایل به انجام این کار ندارید، می توانید از نصب آن خودداری کنید. برای انجام این کار می توانید از دستگاه منگنه های مخصوص یا تفنگ میخکوب استفاده نمایید. استفاده از قرنیز باعث می گردد نمای اتاق شکل زیباتری به خود بگیرد. هم چنین باعث می گردد گوشه کاشی های بریده شده در زیر آن قرار گرفته و مشخص نباشد.

مقاله: آموزش نصب کاشی بر روی سقف

در این مرحله باید نسبت به جداسازی لامپ های روشنایی سقفی، فن و هرگونه المانی که بر روی سقف واقع شده است، اقدام نمایید. انجام این کار به شما یاری می نماید که به راحتی نسبت به انجام این کار اقدام نموده و از آسیب زدگی به وسایل جلوگیری نمایید.

برای نصب کاشی بر روی سقف در ابتدا باید نقطه میانی سقف را مشخص نمایید. برای انجام این کار می توانید با استفاده از گچ خطوط را بر روی سقف مشخص نمایید.

پس از اندازه گیری ابعاد سقف، نوبت به مشخص تعداد کاشی مورد احتیاج برای انجام این کار فرا می رسد. برای مشخص کردن تعداد کاشی مورد احتیاج طول و عرض سقف را ضرب نموده و سپس جذر آن را بر جذر اندازه کاشی تقسیم کنید. با انجام این کار تعداد کاشی مورد احتیاج برای انجام این کار مشخص می گردد.

توجه داشته باشید زمانی که نسبت به برش کاشی اقدام می کنید، بهتر است در ابتدا بدون استفاده از ملات در پشت کاشی ابتدا آن را در جای خود قرار داده و در صورتی که به خوبی برش داده شده بود، نسبت به نصب آن اقدام نمایید. برش کاشی در این قسمت باید با دقت انجام گردد تا در هنگام نصب تاسیسات دچار مشکل نشوید.

منبع مقاله: آموزش نصب کاشی بر روی سقف

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 784

به "مقاله: آموزش نصب کاشی بر روی سقف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آموزش نصب کاشی بر روی سقف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید