مجازاتی که کره شمالی برای کره جنوبی در نظر گرفته چیست؟

به گزارش آقای معلم، روزنامه حزب حاکم کار در کره شمالی روز دوشنبه نوشت که این کشور با اقدامات پی درپی خود کره جنوبی را مجازات خواهد نمود.

مجازاتی که کره شمالی برای کره جنوبی در نظر گرفته چیست؟

روزنامه رودونگ سینمون این مطلب را روز دوشنبه پس از اظهارات کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی منتشر کرد که گفته است به ارتش برای آنالیز اقدام نظامی دستور داده شده است.

کره شمالی این روزها به طور روزمره مسئولان و دولت کره جنوبی را مورد انتقاد قرار می دهد و از آنچه تبلیغات ضد پیونگ یانگ با انتشار بالن ها و برگه های تبلیغاتی درمناطق مرزی خوانده، ابراز انزجار نموده است.

روابط دو کره پس از قطع ارتباطات کره شمالی با کره جنوبی متشنج شده و خواهر قدرتمند رهبر کره شمالی به ارتش دستور داده است هر اقدام لازم برای مجازات کره جنوبی را مورد آنالیز قرار دهد.

گزارش آورده است ارتش انقلابی و مقتدر کره شمالی دست به اقدامات تلافی جویانه بی امان خواهد زد و انتقام مردمی را که از هر زمانی خشمگین تر هستند خواهد گرفت.

روزنامه افزوده است که مردم و سربازان این کشور اجازه نخواهند داد تا هویت رهبر عالی قدر خدشه دار گردد و برنامه تلافی جویانه در دستور کار است تا این خشم به نمایش گذاشته گردد.

کره شمالی همچنین از کره جنوبی انتقاد نموده که مسبب این شرایط پر تنش است زیرا جلوی تبلیغات علیه رهبر کره شمالی را نگرفته و از خود بی مسئولیتی نشان داده است.

این مطلب در بیستمین سالگرد امضای بیانیه 15 ژوئن میان دو کره منتشر می گردد و کره جنوبی در همین سالگرد خواهان مصالحه طرفین شده ولی کره شمالی این اظهارات را غیرمسئولانه توصیف نموده است.

همزمان با افزایش تنش ها پنتاگون اعلام نموده است که ارتش آمریکا در منطقه برای مقابله با هر تهدیدی از سوی کره شمالی صندلی دفاعی و راهبردی نظامی خود را تقویت خواهد نمود.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 9

به "مجازاتی که کره شمالی برای کره جنوبی در نظر گرفته چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازاتی که کره شمالی برای کره جنوبی در نظر گرفته چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید