آشنایی با شرکت هواپیمایی کویت ایرویز

به گزارش آقای معلم، معرفی شرکت هواپیمایی کویت ایرویز

کویت ایرویز یا هواپیمایی کویت حامل پرچم کویت است. مقر اصلی آن فرودگاه بین المللی کویت و دفتر مرکزی آن هم در طبقه همکف این فرودگاه است. این شرکت هواپیمایی، از نظر کیفیت و خدمات پرسنلی جزو شرکت های هوایی 3 ستاره محسوب می گردد. کویت ایرویز از سال 1954 آغاز به کار کرد و از آن موقع تا به امروز هواپیمایی کویت به 38 مقصد بین المللی در 24 کشور آسیا، آفریقا، اروپا و شمال امریکا پرواز دارد. شرکت هوایی کویت در کوشش است تا شبکه هوایی خود را در امسال با پرواز به بیش از 46 کشور از فرودگاه بین المللی کویت توسعه دهد.

آشنایی با شرکت هواپیمایی کویت ایرویز

این شرکت هواپیمایی با 17 فروند هواپیمای پیشرفته و سیستم تفریح پیشرفته روی آن ها، و با پرسنلی آموزش دیده توانسته است به یکی از برترین ایرلاین ها تبدیل گردد. کویت ایرویز با جدیدترین ناوگان هوایی که شامل هواپیماهای ایرباس A320-200، A310-308، A300-600، A340-313 و بوئینگ B777-269 می گردد توانسته است خود را به مسیر مصر، سرزمین عجایب، و نیویورک، شهر زندگی و هیاهو، متصل کند.

میزان بار مجاز برای تمامی مقاصد کویت ایرویز:.

رویال کلاس:

مسافران مجاز به حمل 3 چمدان هستند و وزن هر کیف نباید از 32 کیلوگرم تجاوز کند. بعلاوه حداکثر میزان مجاز برای چمدان ها 300 سانتی متر است.

فرست کلاس:

مسافران مجاز به حمل 2 چمدان به وزن حداکثر 32 کیلوگرم و به میزان 300 سانتی متر هستند.

بیزینس کلاس:

مسافران مجاز به حمل 2 چمدان به وزن حداکثر 32 کیلوگرم و به میزان 158 سانتی متر هستند.

اکونومی کلاس:

مسافران مجاز به حمل 2 چمدان به وزن حداکثر 23 کیلوگرم و به میزان 158 سانتی متر هستند.

برای بچه ها کمتر از هفت سال:

مسافران برای بچه ها خود مجاز به حمل یک دستی هستند که وزن آن نباید از 10 کیلوگرم تجاوز کند. و میزان آن نباید بیشتر از 115 سانتی متر باشد.

حمل بار دستی مجاز:

فرست کلاس و بیزینس کلاس: در پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس، وزن کیف دستی نباید بیشتر از 11 کیلوگرم باشد. ابعاد کیف دستی نیز باید 56*46*25 سانتی متر یا 22*18*10 اینچ باشد. مسافران بعلاوه می توانند یک کیف لپ تاپ کوچک همراه خود داشته باشند و آن را زیر صندلی جلویی خود بگذارند.

خوردنی ها و نوشیدنی های کویت ایرویز

مسافران می توانند از غذاهای لذیذ و بدون چربی هواپیمایی کویت در طول پرواز بهره ببرند. غذاها و نوشیدنی های این شرکت هواپیمایی سالم و اشتهاآور هستند و به زیبایی تزئین می شوند. کویت ایرویز یکی از برترین سرویس های غذایی را در میان ایرلاین های هم رده خود دارد.

نوشیدنی های شرکت هواپیمایی کویت نوشابه خنک، قهوه گرم و چای هستند. منوی آن هم با غذاهای متمایز و متنوع و همراه با نوشیدنی های بدون الکل است.

منوی غذاهای این هواپیمایی شامل موارد زیر است:

غذاهای گوشتی، غذای مخصوص گیاهخواران، غذای هندوها، غذای کودک، غذای مخصوص افراد دیابتی، غذای کم چرب، غذای کم کالری و غذای کم نمک.

خدمات کویت ایرویز

  • کویت ایرویز برای پروازهای فرست کلاس خود در فرودگاه لندن مجهز به ترنسفر فرودگاهی لیموزین است. البته مسافرین برای این سرویس باید هزینه اضافه پرداخت نمایند. و برای رزرو این سرویس باید با شماره 171 تماس بگیرند.
  • غذا و نوشیدنی های این هواپیمایی بدون الکل هستند.
  • هواپیماهای کویت ایرویز مجهز به پتو، هدست برای تماشای فیلم، و چشم بند هنگام خواب هستند.
  • می توانید داخل هواپیما از موزیک ها و فیلم های متنوع آن لذت ببرید.
  • در هر هواپیما روزنامه و مجله برای خواندن موجود است.
  • برای هر شخص فضای جلوی پای مناسبی فراهم شده است.
  • مسافران می توانند برای بچه ها زیر دو سال تخت سفری به همراه داشته باشند.
منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1115

به "آشنایی با شرکت هواپیمایی کویت ایرویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شرکت هواپیمایی کویت ایرویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید