قلی زاده: بازی سختی با امارات داریم و یک درصد هم کم نمی گذاریم، مهم نیست چه کسی در ترکیب اصلی قرار می گیرد

به گزارش آقای معلم، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد در مصاف با امارات یک بازی سخت و فیزیکی انتظار شاگردان اسکوچیچ را می کشد.

قلی زاده: بازی سختی با امارات داریم و یک درصد هم کم نمی گذاریم، مهم نیست چه کسی در ترکیب اصلی قرار می گیرد

به گزارش خبرنگاران، علی قلی زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: قطعاً بازی سختی داریم. درست است که صعودمان قطعی شده، ولی همه تلاش خود را می کنیم و با تمام قوا جلو می رویم. بازی با امارات یک بازی سخت و فیزیکی خواهد بود و امیدواریم سه امتیاز آن را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی در ادامه افزود: ما با تمام قوا به میدان می رویم. فکر می کنم همه بازیکنان کیفیت لازم را دارند، پس مهم نیست که چه کسی در ترکیب اصلی قرار می گیرد. هر کسی در ترکیب قرار بگیرد، با تمام وجود بازی خواهد کرد. ما یک درصد هم کم نمی گذاریم و می خواهیم با قدرت این مسابقات را پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 960

به "قلی زاده: بازی سختی با امارات داریم و یک درصد هم کم نمی گذاریم، مهم نیست چه کسی در ترکیب اصلی قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلی زاده: بازی سختی با امارات داریم و یک درصد هم کم نمی گذاریم، مهم نیست چه کسی در ترکیب اصلی قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید