عمادی: به دوستی با نبی افتخار می کنم، حرف و حدیث همواره هست!

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران، کمیته فنی و توسعه فوتسال روز گذشته بیان کرد مصطفی عمادی به عنوان سرمربی تیم فوتسال زیر 23 سال ایران انتخاب شده و به زودی کارش را در این تیم شروع می نماید. انتخاب عمادی باتوجه به اینکه در سال های اخیر در سطح بالای فوتسال مربیگری نکرده، شک و شبهه هایی را در پی داشت و از دوستی وی با مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از دلایل این انتخاب یاد شد.

عمادی: به دوستی با نبی افتخار می کنم، حرف و حدیث همواره هست!

عمادی در تبادل نظر با خبرنگاران، در واکنش به نقش مهدی محمدنبی در انتخابش به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال گفت: البته دوستی با نبی به عنوان یک مدیر ارزشمند جزو افتخارات من است. بنده 10 سال مربی تیم ملی جوانان ایران و تیم امید بودم. پنج سال عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال بودم. بالاترین مدرک مربیگری فوتسال آسیا را دارم و اخیراً هم به عنوان یکی از مدرسان فوتسال آسیا انتخاب شده ام. نمی دانم چرا این صحبت ها مطرح می گردد.

سرمربی تیم فوتسال زیر 23 سال ایران ادامه داد: سال 1385 و وقتی محمد دادکان رئیس فدراسیون و صادق درودگر رئیس کمیته فوتسال بودند، بنده مربی تیم جوانان ایران بودم. آن زمان نه مهدی محمدنبی در فدراسیون بود و نه عباس ترابیان. البته همانطور که گفتم افتخار دوستی من با نبی بالا است ولی قبلاً هم از این حرفها می زدند و می گفتند عمادی دوست ترابیان است.

عمادی یادآور شد: اشکالی ندارد! حرف و حدیث همواره هست. بنده مدرک سطح سه فوتسال را دارم که در ایران فقط حدود 20 نفر از این مدرک برخوردار هستند. جزو معدود مربیانی هستم که سابقه فوتبالی و فوتسالی دارم. از خودم تعریف نمی کنم ولی سابقه من تعیین است. دوستان هم محبت دارند! من باید آنقدر قوی باشم که برای جوانان مملکتم حرکتی انجام بدهم.

وی تاکید نمود: وقتی سرمربی تیم ملی جوانان بودم، به تورنمنتی در سنت پترزبورگ روسیه اعزام شدیم. حمید احمدی، علیرضا صمیمی، حسین طیبی و تعدادی از ملی پوشان فعلی ایران آن زمان اولین سفر خارجی خود را تجربه می کردند. آن زمان که بحث دوستی با نبی مطرح نبود. هر طور دوست دارید تیتر بزنید ولی بازهم می گویم دوستی با افرادی مثل نبی و ترابیان جزو افتخارات من در فوتسال است. گاهی از این مسائل دلگیر می شوم ولی با خودم می گویم باید به جوانان مملکت یاری کنم.

سرمربی تیم فوتسال زیر 23 سال در پاسخ به این سئوال که آیا صحت دارد قبل از انتخابش به عنوان سرمربی تیم امید، برای حضور او در تیم ملی به عنوان سرپرست رایزنی شده بود؟ گفت: من در جریان نیستم. بنده یکی از شش، هفت نفری بودم که برای سرمربیگری تیم امید برنامه دادم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 47

به "عمادی: به دوستی با نبی افتخار می کنم، حرف و حدیث همواره هست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمادی: به دوستی با نبی افتخار می کنم، حرف و حدیث همواره هست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید