خیبر تیم قابل احترام در فوتبال کشور است، لیاقت صعود داریم

به گزارش آقای معلم، خبرنگاران/لرستان سرمربی خیبر می گوید: تیمش لیاقت صعود به لیگ برتر را دارد.

خیبر تیم قابل احترام در فوتبال کشور است، لیاقت صعود داریم

عبدالله ویسی پس از پیروزی سه بر یک تیم خیبر برابر استقلال ملاثانی در هفته هشتم لیگ دسته اول جام آزادگان بیان کرد: بازی بسیار فنی و تاکتیکی از هر دو تیم را شاهد بودیم که سهم ما بیشتر بود و توانستیم با مسلط بودن در تمامی نقاط زمین بر رقیب بسیار سخت خود غلبه کنیم.

وی اضافه نمود: واقعا می توانستیم در این بازی گل های بیشتری بزنیم، حریف هم موقعیت هایی داشتند و می توانستند به گل برسند؛ در مجموع تیم ما برتر زمین بود.

ویسی شرح داد: استقلال را آنالیز کرده بودیم، نسبت به سال گذشته پیشرفت فوق العاده ای داشتند و فکر نمی کردم این طور باشند.

وی ادامه داد: از آقای اشکش به عنوان یک برادر و دوست خوب انتظار دارم اگر تمرکزش را بیشتر روی مسائل فنی می تواند یکی از بهترین مربیان کشور شودو امیدوارم در ادامه راه تیمش پیروز باشد.

سرمربی خیبر در ادامه گفت: از اینکه تیم ما را متمول و یکی از مدعیان اصلی صعود می دانند خوشحالم. هزینه هایی که دکتر عبدی انجام دادند را به فال نیک می گیریم.

ویسی تاکید کرد: خیبر تیمی متمول و قابل احترام در فوتبال کشور است و باید راستا خود را که همان صعود به لیگ برتر بوده با بازی های قابل قبول ادامه دهیم.

وی یادآور شد: امیدواریم فرایند خوبی داشته باشیم و به آنچه هدفمان هست و لیاقت آن را نیز داریم برسیم.

سرمربی خیبر در خصوص جداشدنش از این تیم در انتهای فصل گذشته و اینکه این بار نیز این کار را در صورت پیشنهاد از سایر تیم ها انجام خواهد داد یا نه اینطورپاسخ داد: به هیچ وجه این کار را نخواهم کرد و به هیچ وجه بداخلاقی نمی کنم، پایان فصل از خیبر جدا شدم و اگر کدروتی بود اصلا نمی آمدم. اگر بهترین تیم ایران و آسیا هم سراغم بیاید اینجا می مانم.

ویسی با اشاره به اینکه تیمی که عاشوری بست بسیار قابل احترام است، گفت: برای من بازیکنانی که خوب باشند بسیار مهم هستند و از آنها استفاده خواهم کرد و بومی بودن و نبودن برایم فرق نمی کند و همه ما یک تیم هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 867

به "خیبر تیم قابل احترام در فوتبال کشور است، لیاقت صعود داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیبر تیم قابل احترام در فوتبال کشور است، لیاقت صعود داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید