فخری: با نفرات اصلی در بخش تیمی جام جهانی شرکت نمی کنیم، از نتایج شاگردانم رضایت دارم

به گزارش آقای معلم، سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: با توجه به اینکه سهمیه تیمی سابر ایران قطعی است، می خواهیم در رده ششم یا هفتم رنکینگ جهانی قرار بگیریم.

فخری: با نفرات اصلی در بخش تیمی جام جهانی شرکت نمی کنیم، از نتایج شاگردانم رضایت دارم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، پیمان فخری درباره مسابقات جام جهانی اسلحه سابر در بوداپست مجارستان گفت: بعد از یک سال تعطیلی مسابقات بین المللی، جام جهانی در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد. این مسابقات آخرین فرصت برای کسب سهمیه تیمی المپیک برای قاره اروپا بود که فرانسه و روسیه برای رسیدن به این سهمیه در رقابت هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه اضافه کرد: در بخش انفرادی این مسابقات 210 سابریست حضور داشتند که تا اینجا 150 نفر حذف شدند و چهار نماینده ایران در جمع 60 نفر انتهای حضور دارند. از نتایج شاگردانم راضی هستم. نیما زاهدی با توجه به اینکه تازه وارد اردوی تیم ملی شده است در جام جهانی درخشید و نتایج شگفت انگیزی به دست آورد. او حریفان قدرتمندی را شکست داد.

سرمربی تیم سابر کشورمان در پاسخ به این پرسش که برای بخش تیمی جام جهانی چه هدف گذاری صورت گرفته است؟، گفت: با توجه به اینکه سهمیه تیمی سابر ایران قطعی است هدف ما این است که در انتها این مسابقات در رده ششم یا هفتم رنکینگ جهانی قرار بگیریم. به همین دلیل در بخش تیمی مسابقات از نفرات اصلی خود استفاده نمی کنیم. با قرار دریافت در این جایگاه در المپیک با قرعه آسان تری روبه رو خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 472

به "فخری: با نفرات اصلی در بخش تیمی جام جهانی شرکت نمی کنیم، از نتایج شاگردانم رضایت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: با نفرات اصلی در بخش تیمی جام جهانی شرکت نمی کنیم، از نتایج شاگردانم رضایت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید