هاشمی: احتیاج بود از سال های قبل فشنگ با کیفیت داشته باشیم، تمرینات خوبی در مجارستان داشتیم

به گزارش آقای معلم، سرمربی تیم تفنگ کشورمان آخرین شرایط تیراندازان کشورمان در سرانجام اردوی دو هفته ای در مجارستان را تشریح کرد.

هاشمی: احتیاج بود از سال های قبل فشنگ با کیفیت داشته باشیم، تمرینات خوبی در مجارستان داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، الهام هاشمی در مورد آخرین شرایط اردو و تمرینات تیراندازان در مجارستان گفت: دو هفته تمرینات خوبی در مجارستان داشتیم و از امروز (شنبه) راهی کرواسی خواهیم شد و در مسابقات قهرمانی اروپا در این کشور به عنوان مهمان حضور خواهیم داشت.

وی در ادامه اضافه نمود: بعد از مسابقات کرواسی به ایران بر می گردیم و تمرینات خود را در تهران ادامه می دهیم سپس در مسابقات جایزه عظیم صربستات و جام جهانی شرکت می کنیم تا بچه ها به آمادگی لازم برای حضور در المپیک برسند.

سرمربی تیم تفنگ کشورمان تاکید نمود: با توجه به اینکه در اردوی مجارستان فشنگ وجود دارد، توانستیم فشنگ مناسب برای بچه ها را تست کنیم و تمرینات خوبی داشته باشیم. البته احتیاج بود تیراندازان از چندین سال قبل با فشنگ با کیفیت و تعداد زیاد تمرین نمایند تا به آمادگی لازم برای حضور در المپیک برسند ولی این امکان وجود نداشت.

هاشمی در انتها گفت: از مسئولین ورزش کشور که یاری کردند تا این اردو را داشته باشیم و تمرینات با کیفیتی را برای حضور در المپیک برگزار کنیم، تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 617

به "هاشمی: احتیاج بود از سال های قبل فشنگ با کیفیت داشته باشیم، تمرینات خوبی در مجارستان داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: احتیاج بود از سال های قبل فشنگ با کیفیت داشته باشیم، تمرینات خوبی در مجارستان داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید