هدفم رسیدن به المپیک 2024 پاریس است، تابع تصمیم مربیان هستم

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران، تنها نماینده طلایی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در رقابت های جهانی 2021 روسیه معتقد است حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس برای او یک آرزو نیست و به نام هدف اصلی در دستور کارش واقع شده است. امیررضا ده بزرگی یکی از فرنگی کاران با انگیزه و آینده دار کشتی کشورمان است که با 18 سال سن، دورنمای روشن و موفقی را برای خود ترسیم کرده، قصد دارد یکی از مردان طلایی المپیک آینده باشد که از شهر شیراز به عرصه کشتی ایران وارد شده است.

هدفم رسیدن به المپیک 2024 پاریس است، تابع تصمیم مربیان هستم

ده بزرگی از سن 6 سالگی وارد جهانی کشتی شد و با تشویق و حمایت پدرش که علاقه خاصی به کشتی داشت توانست پله های ترقی و پیشرفت را در طول 12 سال حضورش در کشتی طی کند. البته این فرنگی کار جوان از چشم محمد بنا و همکارانش در کادر فنی دور نمانده و هم اکنون در اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان به تمرین مشغول است.

امیررضا ده بزرگی در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص رقابت های جهانی جوانان در روسیه اشاره کرد و گفت: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و تمامی مدعیان شاخص حضور داشتند. من در روسیه 4 کشتی گرفتم که به ترتیب رقبایی از آذربایجان، ترکیه (قهرمان اروپا)، قزاقستان و ازبکستان را شکست دادم و در نهایت به مدال طلا رسیدم.

وی با تاکید بر افزایش تلاش و تمرین برای رسیدن به هدف اصلی اش گفت: هدفم کسب طلای المپیک 2024 پاریس است و در این جهت باید خودم را در میادین جهانی و آسیایی را اثبات کنم و به هدفم نزدیک و نزدیک تر بشوم.

قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان در خاتمه در خصوص احتمال حضور در مسابقات امیدهای جهان گفت: هنوز چیزی تعیین نیست و باید منتظر برنامه با مربیان برای این مسابقات باشم. البته اگر مربیان صلاح بدانند در هر میدانی کشتی می گیرم و با تمام وجود در وزن 55 یا 60 کیلوگرم به میدان خواهم رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 741

به "هدفم رسیدن به المپیک 2024 پاریس است، تابع تصمیم مربیان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم رسیدن به المپیک 2024 پاریس است، تابع تصمیم مربیان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید