عرضه استارفیلد بار دیگر با تأخیر روبرو شد؛ شهریور ماه تاریخ نو است

به گزارش آقای معلم، بازی استارفیلد (Starfield) برای مدت زیادی در حال ساخته شدن است. افراد بسیار زیادی منتظر عرضه این بازی بوده و به همین علت به تأخیر افتادن عرضه این بازی اصلاً خبر خوبی برای هواداران نیست. بازی استارفیلد قرار بود در تاریخ 21 خرداد (11 ژوئن) عرضه گردد. حال طبق چیزی که اعلام شده تاریخ عرضه نو استارفیلد 15 شهریور (6 سپتامبر) است.

عرضه استارفیلد بار دیگر با تأخیر روبرو شد؛ شهریور ماه تاریخ نو است

نکته جالب اینجاست که این اندازه تأخیر باعث شده تا افراد زیادی از عرضه استارفیلد ناامید شوند. این روند بتسدا (Bethesda) باعث شده تا هواداران دیگر شوق قبل را نداشته باشند. بازی استارفیلد یک عنوان بسیار گسترده و بزرگ است. همین مورد امکان دارد که یکی از دلایل طولانی شدن روند ساخت استارفیلد باشد. تاد هاوارد (Todd Howard) کارگردان استارفیلد درباره این تاریخ عرضه گفت:

بازی استارفیلد یک عنوان در سبک دنیا باز و نقش آفرینی است. چیزی که بتسدا در آن مهارت زیادی دارد. نکته اینجاست که استارفیلد در فضا جریان دارد و یک حالت علمی تخیلی دارد. چیزی که ما بسیار کم شاهد آن در دنیای گیمینگ هستیم. ترکیب نقش افرینی و دنیا باز با سبک علمی تخیلی، یک کار نادر است که شرکت بتسدا انجام داده است.

بتسدا سابقه بسیار خوبی در دنیای گیمینگ دارد. همین باعث شده تا گیمرها اعتماد زیادی به این شرکت داشته و انتظارات هم از بازی استارفیلد بسیار بالا باشد. بازی استارفیلد به شدت بزرگ است. شاید این حجم بازی بیش از توان تیم سازنده بوده و احتیاج به زمان زیادی داشتند. پس منطقی است که روند ساخت بازی طولانی باشد. با این حال این تأخیرات بیش از حد باعث شده تا شوق هواداران کمتر بشود. همینطور اینکه اعتماد آن ها نیز به بتسدا کمتر شده باشد.

پیام ویدیویی تاد هاوارد را می توانید در ادامه ببینید.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت

30,152,680 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,107,200 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,581,890

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,680,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1162

به "عرضه استارفیلد بار دیگر با تأخیر روبرو شد؛ شهریور ماه تاریخ نو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه استارفیلد بار دیگر با تأخیر روبرو شد؛ شهریور ماه تاریخ نو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید