الکترونیک آرتز از خاتمه کار سری مسابقه ای Project Cars اطلاع داد

به گزارش آقای معلم، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی از سرانجام کار سری بازی های مسابقه ای Project Cars خبر داده است.

الکترونیک آرتز از خاتمه کار سری مسابقه ای Project Cars اطلاع داد

در بیانیه ای که اخیرا منتشر شده، این ناشر بازی های ویدیویی بعلاوه اعلام نموده که کارکنان استودیو سازنده این مجموعه یعنی Slightly Mad در صورت امکان روی توسعه دیگر بازی های ورزشی (EA Sports) و مسابقه ای الکترونیک آرتز مشغول خواهند شد. Slightly Mad در نوامبر 2019 به مبلغ 30 میلیون دلار به وسیله استودیوی کدمسترز (Codemasters) خریداری شد و به عنوان بخشی از این معامله، کدمسترز حقوق آی پی Project Cars را برای خود کرد. در ادامه کدمسترز در سال 2021 به وسیله الکترونیک آرتز خریداری شد و تمامی آی پی های آن به این کمپانی واگذار شد. در بیانیه الکترونیک آرتز آمده است:

اولین نسخه از این سری در سال 2015 منتشر شد و به علت کوشش هایش برای ایجاد یک تجربه رانندگی واقع گرایانه مورد تحسین منتقدان نهاده شد. در ادامه Project Cars 2 در سال 2017 در دسترس نهاده شد و با 140 پیست در 60 مکان متنوع و 189 ماشین مورد توجه بسیاری واقع شد.

با این حال، بازی سوم مجموعه و در حال حاضر آخرین، زمانی که در سال 2020 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد، با واکنش خوبی نسبت به دیگر نسخه ها روبرو نشد و منتقدان و بازیکنان، تصمیم استودیوی سازنده را در راستای دور شدن از سبک شبیه سازی خود و تغییر به سبک آرکید، چندان مثبت نخواندند.

در نهایت لازم به ذکر است که نسخه های دیجیتالی دو بازی اول مجموعه به علت مسائل مربوط به مجوز هم اکنون از فروشگاه ها کنار گذاشته شده اند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1106

به "الکترونیک آرتز از خاتمه کار سری مسابقه ای Project Cars اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز از خاتمه کار سری مسابقه ای Project Cars اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید