طوفان توییتری سهامداران درباره اظهارات بورسی روحانی

به گزارش آقای معلم، بعد از مدت ها رئیس دولت درباره بورس صحبت و ورود فعالان سیاسی را یکی از مسائل این حوزه معرفی کرد. به بیان روحانی، اظهارنظرهای نسنجیده می تواند بر شرایط این بازار تاثیر گذار باشد.

طوفان توییتری سهامداران درباره اظهارات بورسی روحانی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بعد از مدت ها رئیس دولت درباره بورس صحبت و ورود فعالان سیاسی را یکی از مسائل این حوزه معرفی کرد. به بیان روحانی، این حوزه بسیار حساس است. اظهارنظرهای نسنجیده می تواند بر شرایط این بازار تاثیر گذار باشد. از افق مثبت فراوری و تجارت گفت و برطرف تحریم ها و محدودیت های خارجی و داخلی را عاملی برای تاثیرگذاری در بورس دانست. اما این اظهارنظرها واکنش های متفاوتی میان فعالان حوزه بورس و سهامدارانی که در شبکه اجتماعی توییتر فعال هستند، داشت.

غالب ترین نگاهی که از سوی کاربران در شبکه اجتماعی توییتر به صحبت های رئیس جمهور مطرح شد، درباره اظهارنظر فعالان سیاسی به حوزه بورس بود که روحانی بیان نموده بود این موضوع یکی از مسائل بورس است. حرف افرادی که درباره این مساله می نوشتند، این بود که آیا رئیس دفتر رئیس جمهور در حوزه بورس تخصصی داشته است یا آیا در این حوزه سابقه فعالیت داشته است؟ وقتی پاسخ این پرسش ها خیر است، پس چرا درباره بورس صحبت نموده و به مردم وعده هایی داده است. مطرح نمایندگان چنین موضوعی، همچنین درباره این می نوشتند که بهتر است رئیس دولت که نگران اظهارات سیاسیون درباره بورس است، نیم نگاهی هم به اطرافیان خود و صحبت هایشان داشته باشد و بعد دل نگران ورود فعالان سیاسی به حوزه بورس باشد. عده دیگری از کاربران شبکه اجتماعی توییتر که به صحبت های رئیس دولت توجه نموده و بخش هایی از آن را در صفحه های خود بازنشر داده بودند، در نوشته هایشان به صحبت های رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی هم اشاره می کردند. صحبت هایی که پورابراهیمی در روزهای گذشته در شبکه اجتماعی کلاب هاوس مطرح نموده بود که ان شاء الله در دولت جدید مسائل بازار سرمایه حل می گردد...

این دسته از کاربران، صحبت های دیروز رئیس دولت را پاسخی به آن دسته از افرادی می دانستند که این طور تحلیل و پیش بینی می نمایند که در دولت دوازدهم شرایط بورس سیر نزولی خود را ادامه می دهد و خبری از بهبود اوضاع نیست. آنها همچنین به این مساله می پرداختند که روحانی با بیان اینکه برطرف تحریم ها و برداشته شدن محدودیت های خارجی و داخلی اثرات مثبتی روی بورس می گذارد، این سیگنال را به فعالان این حوزه داده است که در دولت دوازدهم مذاکرات بین المللی درباره بازگشت به برجام، به نتیجه می رسد و اوضاع بورس هم بهبود پیدا می نماید. اما در نهایت نگاه کلی ای که دیروز در شبکه اجتماعی توییتر و در گعده فعالان حوزه بورس حاکم بود، صحبت درباره این موضوع بود که در مواقع بحران و طبق برنامه پیش نرفتن وعده ها، همه دنبال مقصرند و به عملکرد گذشته خود برنمی گردند که ببینند کجای راه را اشتباه رفته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 578

به "طوفان توییتری سهامداران درباره اظهارات بورسی روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان توییتری سهامداران درباره اظهارات بورسی روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید