سومین پیروزی فولاد سیرجان و صعود به جمع چهار تیم برتر والیبال آسیا

به گزارش آقای معلم، تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین بازی خود در باشگاه های آسیا به پیروزی دست یافت.

سومین پیروزی فولاد سیرجان و صعود به جمع چهار تیم برتر والیبال آسیا

به گزارش خبرنگاران، بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا به میزبانی تایلند در حال برگزاری است و تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین رقابت خود به مصاف العربی قطر رفت و توانست به پیروزی 3 بر یک دست یابد.

این رقابت حساس در چهار ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 23، 22 بر 25، 25 بر 16 و 25 بر 18 به سود شاگردان رضایی به پایان رسید.

کننده والیبال ایران در این رقابت با ترکیب اولیه بهبودی، تشکری، جلوه، خانی، قلی زاده، کاظمی و حیدری مقابل کننده قطر صف آرایی کرد و به پیروزی دست یافت. فولاد سیرجان با این برد در گروهش 9 امتیازی شد و صعود خود را به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر قطعی کرد.

تیم فولاد سیرجان که در دیدارهای اول و دوم خود در مرحله گروهی این رقابت ها تیم ریبیسکو کننده فیلیپین را سه بر صفر و کننده ازبکستان را سه بر یک شکست داده است، فردا (سه شنبه) در آخرین رقابت خود در این مرحله به مصاف داموند فود تایلند می رود.

در پایان مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا تیم های اول و دوم دو گروه (چهار تیم) به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند تا برای مقام های اول تا چهارم با هم رقابت کنند.

هم چنین تیم های سوم و چهارم دو گروه مقدماتی پس از پایان این مرحله برای جایگاه های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم های پنجم دو گروه هم تک مسابقه کسب رتبه نهم را برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 780

به "سومین پیروزی فولاد سیرجان و صعود به جمع چهار تیم برتر والیبال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین پیروزی فولاد سیرجان و صعود به جمع چهار تیم برتر والیبال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید