سقف کشسان نورام

به گزارش آقای معلم، سقف های کشسان در معماری داخلی

سقف های کاذب کشسان یک راهکار همه کاره و ارزان که هم کارآمد است و هم جلوه ای عالی دارد. این سقف های کاذب یک عنصر متمایز و خلاقانه را برای هر محیط مسکونی، تجاری یا اداری به ارمغان میاورد. یک پارچه پلی استر که در پلی اورتان پیچیده شده است روکش های کشسان را تشکیل میدهند. این روکش ها با نصب ریل های آلومینیومی دور تا دور دیوار که نگهدارنده های این سقف هستند اجرا میشوند. این پوشش ها به علت تنوع در اجرا و متریال، انتخاب های زیادی را در اختیار شما میگذارند.

سقف کشسان نورام

سقف های کشسان از کجا آمده اند؟

اولین سقف کشسان به وسیله Normalu® در سال 1969 ساخته شد. برند فرانسوی Barrisol® در سال 1975 ایجاد شد. کشور های اروپایی پیشرو این صنعت هستند و برند های معروف در کشور های آلمان، اسلوواکی و فرانسه فعالیت مینمایند. بیش از 90 درصد سقف های کشسان در ایران تحت لیسانس شرکتی روسی و فراوری شده چین هستند. این سقف ها متریالی تا حدود زیادی مشابه با نمونه اروپایی خود هستند و تمام ویژگی های آنهارا دارند و قیمت بسیار مناسب تری دارند. شباهت آنها انقدر زیاد است که حتی بیشتر متخصصین این حوزه نمیتوانند آنها را از هم تشخیص دهند. سقف های کشسان با متریال اروپایی لااقل از متری 5 میلیون تومان اجرا میشوند در صورتی که سقف های روسی از 500 هزار تومان هستند.

ویژگی های سقف های کشسان چیست؟

استحکام

این سقف ها فقط 22 میکرون قطر دارند ولی با این حال میتوانند 200 کیلوگرم وزن را تحمل نمایند.

خیره نماینده و زیبا هستند

سقف های کشسان در معماری داخلی شما بسیار تو چشم خواهند بود بعلاوه این پوشش ها پتانسیل اجرای بسیار دقیق و توجه به کوچیک ترین جزئیات را دارند.

سریع اجرا میشوند

در هر روز کاری تا 60 متر مربع قابلیت اجرا دارند.

نمیپوسند

تنوع خیلی زیادی دارند

انواع سقف کشسان

سقف آیینه ای

سقف های آیینه ای مانند آیینه عمل مینمایند. این سقف ها محیط را در خود بازتاب مینمایند. لاکر رنگ بندی های متنوعی دارد.

این سقف ها بسیار مناسب برای بزرگتر نشان دادن محیط هستند. در این سقف ها میتوانید از ویژگی های بازتاب بدون دردسر های آیینه کاری در معماری داخلی خود بهره مند بشوید. این سقف ها علاوه بر اینکه وزن خاصی ندارند بلکه اگر به صورت اصولی نصب شوند میتوانند آوار ریخته شده در هنگام زلزله را در خود جمع نمایند. در این سقف ها میتوانید از انواع هالوژن، اسپرینکلر، دتکتور، دریچه بازدید، لوستر و … بهره ببرید.

سقف های نورانی

این سقف های کاذب به منظور تامین نور محیط اجرا میشوند. سقف های نورانی نازکترین و برترین دیفیوزر در جهان هستند و به برترین شکل نور ال ای دی هارو در خود میشنمایند. این سقف ها بدون محدودیت تا عرض 5 متر و در هر شکلی قابل اجرا هستند. شدت نورپردازی در این سقف ها کاملا کاستومایز است و به دلیل عدم خیرگی نور در آنها، میتوانید با استفاده از تنها 20 درصد سقف کل محیط را تامین نور کنید.

سقف های چاپی

هر طرح و عکسی را میتوانید روی سقف های نورام چاپ کنید. به عنوان مثال این سقف ها جایگزین بسیار مناسبی برای پتینه میباشند. سقف شما با کشسان چاپی تبدیل به یک اثر هنری در معماری داخلی شما خواهد شد. زیر این سقف ها نورپردازی میشود تا هرچه بیشتر در محیط داخلی شما جلوه نمایند.

کجاها میتوانیم از این سقف ها استفاده کنیم؟

در هر جایی که بخواهید میتوانید از سقف کاذب کشسان بهره ببرید. سقف های چاپی به عنوان مثال برای لابی ها، رستوران ها، شهر بازی ها، سرویس های بهداشتی و … مناسب هستند. سقف های نورانی به دلیل نور پخش عالی برای محیط های فروشگاهی، پاساژ ها، منازل و … مناسب هستند. سقف های آیینه هم به دلیل بازتابی که دارند محیط داخلی شمارو بزرگتر و پرنور تر مینمایند.

مراحل اجرای سقف های کشسان چیست؟

ابتدا به وسیله کارشناس شرکت فراوری نماینده سقف کشسان محیط شما متراژ میشود

زیر سازی های مورد احتیاج اجرا میشوند

ریل های آلومینیومی سقف های کشسان نصب میشوند.

و در پایان سقف نصب میشود

این سقف ها چند سال دوام دارند

اپثر شرکت های فراوری نماینده سقف های کشسان 10 سال گارانتی متریال دارند. بنابراین پوشش های کشسان دوام خیلی زیادی دارند و تا سالها برای شما بدون هزینه های نگهداری مثل ترک خوردگی ها یا رنگ آمیزی سقف اند.

منبع: اتاق
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1169

به "سقف کشسان نورام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف کشسان نورام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید