سفیر ایتالیا: از روابط مالی تهران و رم حمایت می کنیم

به گزارش آقای معلم، تهران (پانا) - سفارت ایتالیا در تهران در چارچوب مجموعه ای از ابتکار عمل ها، از روابط مالی تهران و رم حمایت عملی می نماید.

سفیر ایتالیا: از روابط مالی تهران و رم حمایت می کنیم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

جوزپه پرونه سفیر ایتالیا در تهران این مطلب را در وبیناری با موضوع حمایت از کسب و کارهای متوسط و کوچک در بازار ایران که به همت سفارت ایتالیا و اتاق بازرگانی ایتالیا - ایران برگزار گردید، بیان نمود.

این وبینار روز 28 آبان با حضور 130 بنگاه مالی متوسط و کوچک ایتالیایی برگزار گردید و شرکت کنندگان با مجموعه ای از فرصت های همکاری مشترک با شرکت های ایرانی آشنا شدند.

در این وبینار بر استفاده از ابزارهای متنوع و گسترده ای که از سوی نهادهای ایتالیایی و اتحادیه اروپا برای حضور شرکت های ایتالیایی در بازار ایران در نظر گرفته شده است، تاکید شد.

اول مردادماه سال جاری نیز سفارت ایتالیا مجمعی بازرگانی با عنوان روابط ایتالیا و ایران در شرایط کنونی برگزار کرد که شرکت در آن برای همه بنگاه های مالی دو کشور آزاد بود. در آن مجمع، بیش از 800 شرکت و متخصص ایتالیای و ایرانی حضور پیدا کردند و در حاشیه آن، نشستهای متعدد مجازی دوجانبه (B2B) برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 211

به "سفیر ایتالیا: از روابط مالی تهران و رم حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایتالیا: از روابط مالی تهران و رم حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید