تور تایلند لحظه آخری: سفرهای بدون قرنطینه پس از 18 ماه در تایلند آغاز شدند

به گزارش آقای معلم، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، سفرهای بدون قرنطینه پس از 18 ماه در تایلند آغاز شدند.

تور تایلند لحظه آخری: سفرهای بدون قرنطینه پس از 18 ماه در تایلند آغاز شدند

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

صدها توریست خارجی واکسینه شده به عنوان نخستین گروه از توریستانی که پس از 18 ماه ملزم به سپری کردن دوران قرنطینه در تایلند نیستند، وارد بانکوک شدند.

دولت تایلند در راستای احیای صنعت توریستی خسارت دیده کشور به توریستان بیش از 60 کشور از جمله چین و ایالات متحده اجازه ورود داده است.

انتظار می رود با توجه به علاقه اروپایی های نیم کره شمالی برای سفر به منطقه ها گرمتر، بتوانند چند کشور دیگر را نیز به لیست کشورهای مجاز به سفر اضافه نمایند.

تایلند که یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی آسیا - اقیانوسیه است، در 18 ماه گذشته مقررات سختگیرانه ای برای ورود به کشور به اجرا گذاشته بود.

پیش از شیوع ویروس کرونا، توریستی حدود 12 درصد از تولیدات ناخالص داخلی تایلند را دربرمی گرفت و مرکز این کشور نیز در سال 2019 به عنوان پربازدیدترین شهر دنیا معرفی گردید.

مقام های تایلند در ماه جولای جزیره پوکت را بازگشایی نموده بودند و در آن موقع این امکان را برای توریستان واکسینه شده فراهم نموده بودند که با اقامت در این جزیره از سپری کردن قرنطینه اجباری دوهفته ای معاف شوند.

براساس برنامه نو تایلند، مسافران باید نخستین شب اقامت خود را در یک هتل تعیین بگذرانند و پس از ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا می توانند به نقاط مختلف این کشور سفر نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 837

به "تور تایلند لحظه آخری: سفرهای بدون قرنطینه پس از 18 ماه در تایلند آغاز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: سفرهای بدون قرنطینه پس از 18 ماه در تایلند آغاز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید