راه اندازی خانه احسان در سه محله شهر ایلام

به گزارش آقای معلم، خبرنگاران/ایلام معاون ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام از راه اندازی خانه احسان در سه محله شهر ایلام اطلاع داد.

راه اندازی خانه احسان در سه محله شهر ایلام

یدالله عزیزی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سه باب خانه احسان در سطح شهر ایلام در محله های بانبرز،بانبور و چالیمار شهر ایلام با هدف توانمندسازی ساکنان منطقه ها محروم و حاشیه ای راه اندازی شده است.

ویبا بیان اینکه گروه های جهادی خانه احسان با شناسایی افراد دارای حرفه در زمینه های مختلف با ایجاد کارگاه نسبت به توانمندسازی و ایجاد اشتغال آنها اقدام می نماید، گفت: خانه های احسان در تمام زمینه ها از جمله اشتغال، درمان و بهداشت، عمران و توانمندسازی معلولان به صورت جدی در حال فعالیت است.

عزیزی توضیح داد: پس از شناسایی افراد دارای حرفه و توانمند به وسیله گروه های جهادی خانه های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، افراد را جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی می نمایند.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با اشاره به اینکه راه اندازی خانه احسان در شهرهای لومار و ایوان در دست اقدام است، تاکید نمود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با تمام توان در راستای محرومیت زدایی از چهره و سیمای استان پای کار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1014

به "راه اندازی خانه احسان در سه محله شهر ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خانه احسان در سه محله شهر ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید