خبرنگاران 292 تن کالای اساسی در محلات توزیع شد

به گزارش آقای معلم، خمین - خبرنگاران - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات گفت: 292 تن کالای اساسی در 9 ماهه سال جاری در اجرای طرح تنظیم بازار و با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

خبرنگاران 292 تن کالای اساسی در محلات توزیع شد

رضا ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این اقلام شامل 82 تن برنج، 5 تن گوشت منجمد گوساله، 35 تن گوشت منجمد مرغ، 18 تن روغن صنفی و 152 تن شکر بوده است.

وی اظهارداشت: توزیع اقلام اساسی مورد احتیاج مردم با نرخ تضمینی و رعایت موارد بهداشتی در شهرستان محلات اجرا شده است و این کالاها تا خاتمه سال به صورت مستمر در راستای تنظیم بازار این شهرستان توزیع خواهند شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت محلات اضافه نمود: اقلام اساسی و پرمصرف در سبد غذایی خانوارهای شهرستان به میزان کافی ذخیره شده و در این راستا هیچ نگرانی و مسئله ای وجود ندارد.

ملکی با بیان اینکه فرایند توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار همچنان ادامه دارد، گفت: انتظار داریم خرید مردم به اندازه احتیاج باشد تا شاهد احتکار خانگی نباشیم.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات یاداور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل گران فروشی، احتکار و موارد دیگر با تلفن 124 تماس گرفته و به اداره صمت این شهرستان اطلاع رسانی نمایند تا در سریع ترین زمان، تخلف پیگیری گردد.

ملکی با اشاره به اجرای رزمایش یاری مومنانه و مساوات گفت: پنج هزار و 600 بطری روغن مایع و 52 تن برنج از سوی اداره صمت محلات به این طرح یاری شد.

شهرستان محلات ازتوابع استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت و 2 هزار و 500 واحد صنفی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 391

به "خبرنگاران 292 تن کالای اساسی در محلات توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 292 تن کالای اساسی در محلات توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید