خبرنگاران زنان خانه دار از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند

به گزارش آقای معلم، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: زنان خانه دار و دانشجویان دانشگاه ها از اقشار مختلف جامعه هستند، که زیر چتر حمایتی تامین اجتماعی قرار گرفته و از خدمات درمانی و بیمه ای این سازمان بهره مند می شوند.

خبرنگاران زنان خانه دار از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

منوچهر گودرزی عصر سه شنبه در بازدید از تامین اجتماعی شعبه پلدختر و ملاقات با رییس و پرسنل این شعبه گفت: باید در جهت افزایش تعداد بیمه شدگان و جذب اقشار فاقد پوشش بیمه ای از همه ظرفیت های ارتباطی و اطلاع رسانی استفاده کنیم.

وی گفت: بانوان اعم از مجرد و متاهل در صورت نداشتن پوشش بیمه ای می توانند جهت برخورداری از حمایت های تامین اجتماعی به نزدیکترین شعبه این نهاد بیمه ای مراجعه کنند و درخواست خود را مبنی بر استفاده از پوشش بیمه ای این سازمان ارائه کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان افزود: دانشجویان به عنوان یکی از اقشار فرهیخته جامعه اعم از زن و مرد مشغول به تحصیل در هر کدام از دانشگاه های دولتی و آزاد کشور با توجه به اینکه سازمان زمینه بهره مندی آنان از خدمات بیمه ای و درمانی را مهیا کرده می توانند در زمره بیمه شدگان سازمان قرار گیرند.

جمعیت بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در لرستان 221 هزار نفر و با احتساب اعضای خانواده 650 هزار نفر هستند، 80 هزار مستمری بگیر اصلی در سه حوزه بازنشستگان، بازماندگان و ازکارافتادگان با حدود 250 هزار نفر افراد تحت پوشش نیز از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.

در مجموع بیش از 900 هزار نفر در در قالب اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 451

به "خبرنگاران زنان خانه دار از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زنان خانه دار از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید