بایدن ممنوعیت حضور تراجنسیتی ها در ارتش آمریکا را بازنگری می نماید

به گزارش آقای معلم، رئیس جمهور آمریکا تصمیم ترامپ برای ممنوعیت فعالیت و خدمت تراجنسیتی ها در ارتش را مورد بازنگری قرار می دهد.

بایدن ممنوعیت حضور تراجنسیتی ها در ارتش آمریکا را بازنگری می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، یک منبع مطلع گفت: جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده میخواهد دوشنبه در تصمیم ترامپ برای ممنوعیت فعالیت و خدمت تراجنسیتی ها در ارتش بازنگری کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع مطلع اضافه کرد: بایدن احتمالا میخواهد با امضای یک فرمان اجرایی در سیاست ترامپ در مورد ممنوعیت حضور و خدمت تراجنسیتی ها در ارتش آمریکا تجدیدنظر کند. این تصمیم بایدن قرار است در مراسم ادای سوگند لیود آستین وزیر دفاع جدید آمریکا در کاخ سفید اعلام گردد.

بایدن در رقابت های انتخاباتی وعده داده بود تا این ممنوعیت را لغو کند و آن را اولویت مهم برنامه های روز نخست ریاست جمهوری اش اعلام نموده بود ولی این مساله در بین فرمان های اجرایی که بایدن بلافاصله پس از ادای سوگند ریاست جمهوری، امضا نموده بود، وجود نداشت. علت اصلی این مساله تاخیر در ادای سوگند لیود آستین بوده است.

صلاحیت آستین روز آدینه از سوی مجلس سنا تایید شد و وی روز شنبه به عنوان وزیر دفاع جدید آمریکا سوگند یاد نموده است.

لیود آستین نیز در سخنانی در کمیته خدمات مسلح سنای آمریکا از لغو این ممنوعیت حمایت کرد و گفت: من از طرح رئیس جمهور برای لغو این ممنوعیت حمایت می کنم.

دولت اوباما نیز در سال 2016 میلادی ممنوعیت خدمت تراجنسیتی ها در ارتش را لغو نموده بود. ولی در سال 2017 ترامپ با انتشار توئیتی خاطرنشان کرد که در این تصمیم بازنگری خواهد نمود و اجازه حضور و فعالیت تراجنسیتی ها در ارتش آمریکا را نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 394

به "بایدن ممنوعیت حضور تراجنسیتی ها در ارتش آمریکا را بازنگری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن ممنوعیت حضور تراجنسیتی ها در ارتش آمریکا را بازنگری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید