شروع فعالیت 50 درصد اتوبوس های درون شهری بوشهر از مهر

به گزارش آقای معلم، 50 درصد اتوبوس های درون شهری بوشهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی می توانند از اول مهرماه فعالیت نمایند و مسافران باید حتماً ماسک بزنند.

شروع فعالیت 50 درصد اتوبوس های درون شهری بوشهر از مهر

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از فارس، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به شرایط مبتلایان، بستری ها و فوتی های کرونایی در استان اظهار کرد: 50 درصد مرگ ومیرهایی کرونا در استان با بیماری و ویروس کرونا ارتباطی ندارد چراکه مرگ آنان به ویروس کرونا مربوط نیست.

وی با تأکید بر همکاری همگانی مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا گفت: خدمات دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان و کادر درمان و پرستاری شایسته تحسین است ولی این مجموعه به تنهایی نمی تواند در برابر این ویروس مقابله کند و همکاری همه مردم و مسئولان امری مهم و ضروری است. برای درمان مبتلایان به کرونا داروی خاصی در دسترس نیست، برای جلوگیری از ابتلا به کرونا باید همه یاری نمایند و هرگونه عادی سازی شرایط را نگران نماینده تر می نماید.

گراوند فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را برای همه یک ضرورت دانست و توضیح داد: استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی جدی تر در همه سطوح جامعه گرفته گردد. اکنون در استان بوشهر در عرصه بستری و مرگ ومیرها شرایط ثابتی است، بعضی هفته ها شاهد افزایش مبتلایان کرونا و بعضی ایام، بستری ها شیب کاهشی دارد که ضروری است دانشگاه علوم پزشکی با تحقیق و آنالیز علمی علل این مهم و راهکاری منطقی برای مقابله با این شرایط ارائه کند.

استاندار بوشهر گفت: اکنون هفت ماه است که ویروس کرونا جوامع و فعالیت های گوناگون را تحت الشعاع قرار داده است، در این مدت سخت ترین شرایط در عرصه های گوناگون رقم خورده و سلامت مردم در معرض خطر است. بر اساس ارزیابی ها 90 درصد بستری های کرونایی استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان های استان ترخیص شده اند. از هیات های مذهبی، علما و روحانیون در دهه نخست ماه محرم که بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت مراسم ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) با شور و شعف خاصی برگزار کردند قدردانی می گردد.

استاندار بوشهر به اربعین حسینی پرداخت و اعلام کرد: سال جاری به سبب ویروس کرونا و شرایط خاص عراق، راهپیمایی اربعین حسینی برگزار نمی گردد و برگزاری مراسم در دهه آخر ماه صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی باید موردتوجه قرار بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 155

به "شروع فعالیت 50 درصد اتوبوس های درون شهری بوشهر از مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت 50 درصد اتوبوس های درون شهری بوشهر از مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید