یاری از مشاوران متخصص در خرید ویلا در شمال

به گزارش آقای معلم، رشد خرید ویلا در شمال به عنوان سرمایه گذاری در این سال های اخیر بسیار بالا بوده و به همین دلیل اغلب شهرهای مرکزی و غربی استان مازندران میزبان افرادی شده است که می خواهند در این شهرها ساکن شوند و یا سرمایه گذاری نمایند. یکی از مناطق مطلوب برای سرمایه گذاری هم چمستان است.

یاری از مشاوران متخصص در خرید ویلا در شمال

جهت دریافت خدمات ویلا طراحی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

تمام انتظاراتی که از خرید ویلا در شمال دارید

با توجه به افزایش تورم و نوسانات مختلف در بازارها، خیلی از افراد سعی می نمایند که سرمایه نقدی خود را در عرصه های دیگری، سرمایه گذاری نمایند. عرصه هایی مانند خرید ملک و زمین و آپارتمان و ویلا. خرید ویلا در شمال به دلیل بازار رو به رشدی که همیشه داشته است، از آن دست سرمایه گذاری هایی است که اغلب پشیمانی به دنبال ندارد. ضمناً اینکه می توانید از ویلای خود استفاده شخصی هم داشته باشید و اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

با وجود اینکه در خصوص خرید و فروش و معاملات ویلایی هم باید اطلاعات کافی داشته باشید اما به هر روی، میزان ریسکی که باید در این عرصه به خرج دهید، خیلی کمتر از بازارهای دیگری مانند بازار سکه و ارز و طلا می باشد.

آب و هوای مناسب و خوب و با کیفیت در همه فصول در شهرهای شمالی ایران، سبب شده است که این مناطق همه روزهای سال هوادار داشته باشد. البته نزدیکی به تهران هم دلیل دیگری است که بیشترین سرریز توریست از تهران به شمال کشور باشد.

شهرهای زیادی در مازندران وجود دارند که می توانند میزبان خوبی باشند. شهرهایی مانند محمودآباد، نوشهر و چالوس، نور و ... یکی از مناطق پرهوادار چمستان است. خرید ویلا در چمستان یکی از گزینه هایی است که خیلی ها به سرعت روی آن دست می گذارند.

آیتم های مهم در هنگام خرید ویلا در شمال

فرض کنید همین فردا راهی سفر می شوید برای خرید ویلا در شمال. به نظر شما چه چیزهایی برایتان مهم است تا در هنگام خرید ویلا در نظر داشته باشید؟

جواب های جورواجوری بدون شک به ذهنتان هجوم آورده است. اما ما به شکل دسته بندی پاسخ ها را به شما ارائه می دهیم.

. اولین و مهمترین مسئله در هنگام خرید ویلا در شمال بدون شک، منطقه ای است که می خواهید در آنجا ساکن شوید. منطقه ای که آرام و دنج باشد، سرسبز و زیبایی داشته باشد و یا نزدیک به دریا باشد.

. مسئله بعدی اینست که ویلایی که خریداری می کنید دارای چه نوع آپشن هایی باشد. مثلا افرادی هستند که زیاد به این مورد توجه خاصی ندارند و همین که ویلایشان دارای امکان سکونت و امنیت باشد، برایشان کفایت می نماید. اما در عوض هستند افراد دیگری که می خواهند ویلایشان دارای امکانات جانبی و لاکچری باشد.

مثلا این افراد ویلا استخردار را به ویلایی بدون استخر ترجیح می دهند. وجود سونا و جکوزی، تراس های عظیم، حیاط بندی شیک و شکیل، اتاق خواب هایی مجهز و ...هم می تواند از آیتم هایی باشد که برای بعضی مهم است.

. سومین مسئله که در خصوص خرید ویلا در شمال ممکن است به ذهن تان خطور کند، قانونی بودن سند و مدارک زمین و بنای ویلاست. به هر حال چون خرید و فروش و ساخت و ساز در این مناطق زیاد شده، احتمال هر نوع سوء استفاده ای هم وجود دارد.

. بودجه و قیمت ویلا هم از اصلی ترین چالش ها برای یک خریدار می تواند باشد. شما برای بدست آوردن اطلاعات کافی و دقیق در زمینه قیمت زمین و ویلا، خودتان به تنهایی نمی توانید اقدام کنید. مخصوصا اگر در آن مناطق هم ساکن نباشید و به عبارتی غریبه باشید.

در این زمینه می توانید به بنگاهها و دفاتر فروش ویلا که سابقه درخشان و تجربه کافی در این بخش دارند مراجعه کنید و از چندوچون قیمت ها و گرانی و ارزانی آنها، آگاهی پیدا کنید.

کارشناسان ویلاسه می توانند در این مورد به شما یاری زیادی نمایند و نگرانی را از شما بگیرند.

هیچ چیزبه اندازه مورد آخر(یعنی مشورت با کارشناسان خبره و متعهد) در هنگام خرید ویلا، اهمیت ندارد. زیرا اگر در جهت خرید، شما با افراد خوشنام همکاری و مشورت نمایید به طور حتم در رابطه با بقیه موارد هم می توانید مطمئن باشید.

چرا در چمستان ویلا بخریم؟

خرید ویلا در چمستان، یکی از گزینه های پرمشتری است. نام ویلا و ساخت و ساز ویلا و خرید و فروش در آن منطقه را هم زیاد شنیده اید. اما واقعا چرا این منطقه برای داشتن ویلا منطقه ای محبوب است؟

اول از همه رشد این منطقه و بالارفتن قیمت زمین در آن موجب اینهمه هجوم شده است، در درجه بعدی سرسبزی و بکری خاصی است که این منطقه از شمال ایران دارد، همچنین نزدیکی به دریا هم از دیگر دلایل این استقبال می تواند باشد. سکوت و آرامشی که این منطقه دارد مثال زدنی است و می تواند عامل مهمی برای خریدن ویلا برای آن دسته از افرادی باشد که عاشق تنهایی و سکوتند و از ازدحام و شلوغی فراری!

قیمت ویلا در چمستان بسیار متنوع است و می توان با هر نوع بودجه در این منطقه اقدام به خرید کرد. البته کاملا تعیین است که فاصله زیاد بین قیمت حداقلی و حداکثری هم دلایل خاص خودش را دارد. اما با در نظر دریافت نکاتی که در اول بحث عنوان کردیم، می توانید با توجه به بودجه خود، انتظار پیدا کردن موارد مختلف را در چمستان داشته باشید.

چمستان از نظر مسافتی با تهران فاصله چندانی ندارد و به همین دلیل می تواند اولین منطقه ای باشد که به ذهن هر خریداری می رسد.

در آخر دوباره هم لازم می دانیم که شما عزیزان در هنگام خرید ویلا بر روی چرایی قیمت ویلا خیلی دقت داشته باشید. وقتی به مواردی همچون ویلاهای ارزان برخورد کردید، احساسی عمل نکنید و سعی کنید عجله نکنید. به دنبال این باشید که قیمت ویلای مورد نظر را با قیمت زمین و دیگر ویلاهای منطقه مقایسه کنید و علت ارزانی آن را بفهمید.

شاید علت خاصی هم پشت پرده نباشد و صرفا قیمت زمین آن مناطق ارزان باشد یا اینکه آن ویلا از نظر ساخت و ساز و مصالح کیفیت چندان بالایی نداشته باشد. اما در نظر بگیرید که خدای نکرده شاید دلیل ارزانی ملک و ویلا، به خاطر مسائل قانونی سند و یا حتی نداشتن مجوزهای ساخت و پایانکار باشد.

ویلاسه را برای یاری در این مسائل از خاطر نبرید. ما به شما می توانیم در این زمینه یاری زیادی کنیم. به امید آنکه بتوانیم بهترین گزینه را برای خرید به شما پیشنهاد دهیم.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 532

به "یاری از مشاوران متخصص در خرید ویلا در شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری از مشاوران متخصص در خرید ویلا در شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید