هند خواستار حذف 1178 حساب کاربری توئیتر شد

به گزارش آقای معلم، دولت هند از توئیتر خواسته 1178 حساب کاربری را به دلیل انتشار محتوای تحریک آمیز و اخبار جعلی مسدود کند.

هند خواستار حذف 1178 حساب کاربری توئیتر شد

به گفته دو منبع آگاه در وزارت فناوری هند، دولت این کشور از توئیتر خواسته 1178 حساب کاربری را مسدود کند که از سوی پاکستان پشتیبانی می شوند یا با جنبش جدایی طلبان سیک همدردی می کنند.

سازمان های امنیتی هند اعلام کرده اند برخی از حساب های کاربری مذکور از خارج کشور هدایت می شوند. بسیاری از این حساب های کاربری اخبار جعلی و محتوای تحریک آمیزی تولید و منتشر می کنند که به اعتراضات ادامه دار کشاورزان در هند مربوط است.

اکنون ماه ها است که ده ها هزار تن از کشاورزان هندی در حومه دهلی نو اقامت کرده اند و خواهان لغو قوانین جدید کشاورزی در این کشور هستند.

دولت هند در 4 فوریه (16 بهمن) این دستور را برای توئیتر صادر کرده است. البته رد یا اجرای دستور هند توسط شبکه اجتماعی مذکور تأیید نشده است.

این شرکت در بیانیه خود نوشته است: اگر محتوا خلاف قوانین توئیتر باشد باید از سرویس ما حذف شود. اگر تعیین شود محتوا در یک منطقه خاص غیر قانونی است اما برخلاف قوانین شبکه اجتماعی نیست، ممکن است دسترسی به آن به طور محلی مسدود شود.

همچنین توئیتر اعلام کرده به دقت درخواست های قانونی برای محدود کردن آزادی بیان را بررسی می کند. این در حالی است که در اوایل ماه جاری میلادی توئیتر از اجرای درخواست دولت هند برای مسدود کردن بیش از 250 حساب کاربری و پست سر باز زد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 443

به "هند خواستار حذف 1178 حساب کاربری توئیتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند خواستار حذف 1178 حساب کاربری توئیتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید