افشای مشخصات تازه گوشی گلکسی A53 سامسونگ

به گزارش آقای معلم، مدتی است که برخی از شرکت ها اقدام به حذف جک هدفون 3.5 میلی متری از برخی از مدل های گوشی هوشمند نموده اند. ظاهرا شرکت سامسونگ میخواهد همین رویه را در خصوص گوشی سامسونگ گلکسی A53 آینده در پیش بگیرد و این محصول را بدون جک هدفون 3.5 میلی متری روانه بازار کند.

افشای مشخصات تازه گوشی گلکسی A53 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، برآورد ها بر این است که شرکت سامسونگ، گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A53 خود را در مارس 2022 عرضه خواهد نمود. با نزدیک شدن به زمان عرضه، جزئیات بیشتری از دستگاه آغاز به نمایان شدن می نماید. آخرین خبر این است که به نظر می رسد فرایند حذف درگاه هدفون خاتمه به مجموعه دستگاه های میان رده سامسونگ رسیده است.

این مطلب در توییتر منتشر شده است. منبع خبر یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری، TechInsider است که البته روزنامه نگار حوزه فناوری نیز می باشد. او در این پست، چندین عکس که در رابطه با مشخصات گلکسی A53 سامسونگ به دست آورده بود را به اشتراک گذاشته است.

از تفاوت های عمده این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود، Samsung Galaxy A52 آغاز می کنیم. داغ ترین خبر این است که شرکت سامسونگ، جک 3.5 میلی متری هدفون را از گلکسی A53 حذف خواهد نمود. می دانید که این قابلیت در گلکسی A52 وجود داشت. وظیفه جک ورودی/خروجی صدا به درگاه شارژ USB-C منتقل می گردد. این اولین باری است که سامسونگ یک گوشی میان رده از سری A را بدون جک هدفون عرضه می نماید. البته چنان که می دانید جک هدفون قبلاً از سری گلکسی نوت 10 در پرچمداران سامسونگ وجود نداشت. با این حال، برخلاف آخرین گوشی های پرچمدار سامسونگ، گلکسی A53 همچنان اسلات کارت SD را با فضای ذخیره سازی قابل ارتقا تا 1 ترابایت حفظ نموده است.

تغییر عمده بعدی ظرفیت باتری دستگاه است. سامسونگ گلکسی A53 دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به باتری 4500 میلی آمپر ساعت سال گذشته ارتقا یافته است. با وجود بزرگ شدن باتری، وزن دستگاه به لطف طراحی پلی کربنات مات خود همچنان سبک است. این گوشی تنها 189 گرم وزن دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 با پردازنده اگزینوس 1280 که دارای قابلیت اتصال 5G عرضه خواهد شد. این پردازنده عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون G720 که در گلکسی A52 به کار رفته است، ارائه می دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 دارای صفحه نمایش تخت 120 هرتزی AMOLED FHD+ است که نسبت به نرخ تازه سازی 90 هرتز سال گذشته ارتقا یافته است. این نمایشگر بعلاوه نسبت تصویر 20:9 دارد. این دستگاه دارای بلندگو های Dolby Atmos برای تجربه چند رسانه ای بهتر نیز هست.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 همچنان سیستم دوربین چهارگانه را مانند مدل A52 سال گذشته حفظ نموده است. این سیستم شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر)، لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین های 5 مگاپیکسلی ماکرو و لنز عمق 5 مگاپیکسلی می گردد. این دستگاه با داشتن رتبه IP67، دستگاهی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب محسوب می گردد. برای این گوشی، برای جلوگیری از ضربه خوردن در هنگام سقوط و خراشیده شدن نمایشگر از محافظ گوریلا گلس 5 استفاده شده است.

همان طور که رندر های فاش شده قبلی نیز تأیید می نمایند، این دستگاه در رنگ های جوان پسند عرضه خواهد شد. این رنگ ها شامل آبی، نارنجی، سفید و مشکی می گردد. گفته می گردد سامسونگ گلکسی A53 پس از معرفی رسمی در مناطقی مانند هند، اروپا و آسیا در دسترس خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 972

به "افشای مشخصات تازه گوشی گلکسی A53 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات تازه گوشی گلکسی A53 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید