تور ایتالیا: هندانوویچ: بیشتر از اینکه میلان برنده دربی شده باشد، اینتر آن را باخت

به گزارش آقای معلم، سنگربان تیم فوتبال اینتر علت باختن تیمش در دربی میلان با وجود پیش بودن از حریف تا اواسط نیمه دوم را شرح داد.

تور ایتالیا: هندانوویچ: بیشتر از اینکه میلان برنده دربی شده باشد، اینتر آن را باخت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سمیر هندانوویچ دروازه بان تیم فوتبال اینتر اعتقاد دارد که باخت 2 بر یک شب گذشته این تیم مقابل رقیب دیرینه اش بیشتر از آنکه حاصل رجحان حریف بوده باشد، نتیجه افت نراتزوری بوده است. اینتر در نیمه اول تیم برتر میدان بود و با گل ایوان پریشیچ پیش هم افتاد. این تیم اما می توانست چند گل دیگر هم بزند که واکنش های خوب مایک ماینیان، دروازه بان میلان مانع از این اتفاق شد. در نیمه دوم ورق به سود میلان برگشت و این تیم با دبل اولیویه ژیرو در عرض سه دقیقه (75 تا 78) بازی را برد.

هندانوویچ درباره علت باخت تیمش به شبکه DAZN گفت: هر کاری از دست مان ساخته بود انجام دادیم. به نظر من بیشتر از اینکه میلان برنده بازی شده باشد، اینتر بازی را باخت. بازی در مشت ما بود. عملکرد خوبی داشتیم و حریف را عقب نشانده بودیم. بعد از آن در نیمه دوم، چشم به ضدحملات دوختیم اما بیش از مقدار توپ لو دادیم و حریف هم ما را مجازات کرد. در 15 دقیقه انتها، مرتکب اشتباهات فراوانی شدیم اما این بازی برای ما نکات مثبتی هم داشت از جمله اینکه موقعیت های زیادی برای به ثمر رساندن گل های بیشتر داشتیم. به جز 15 دقیقه انتهای مسابقه، اینتر همان اینتر همیشگی بود.

گل دوم میلانی ها در حالی به ثمر رسید که دفع نه چندان خوب هندانوویچ برای مهار ضربه زمینی اولیویه ژیرو کارساز نبود. او درباره این صحنه از بازی هم گفت: یک دروازه بان همواره در واکنش هایش می تواند بهتر عمل کند. باید اتفاقاتی که در 15 دقیقه آخر بازی رخ داد را دوباره مرور کنیم و ببینیم که کجای کارمان ایراد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 961

به "تور ایتالیا: هندانوویچ: بیشتر از اینکه میلان برنده دربی شده باشد، اینتر آن را باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: هندانوویچ: بیشتر از اینکه میلان برنده دربی شده باشد، اینتر آن را باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید