بهترین زوج خط حمله اینتر در 4 دهه اخیر از دید استراماچونی

به گزارش آقای معلم، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در انتخاب بهترین خط حمله تاریخ باشگاه اینتر در چهار دهه اخیر نظر خاصی دارد.

بهترین زوج خط حمله اینتر در 4 دهه اخیر از دید استراماچونی

به گزارش خبرنگاران، آندره آ استراماچونی که خود بین سال های 2012 تا 2013 هدایت تیم فوتبال اینتر را برعهده داشت، معتقد است دیه گو میلیتو و ساموئل اتوئو بهترین و قدرتمندترین زوج خط حمله تاریخ باشگاه اینتر در چهار دهه اخیر را تشکیل داده اند و این دو را به زوج هایی همچون رونالدو - ایوان زامورانو و روملو لوکاکو - لائوتارو مارتینس ترجیح داد.

سرمربی پیشین تیم استقلال در گفت وگوی اختصاصی با نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا درباره چرایی این انتخابش گفت: میلیتو و اتوئو یک جفت قهرمان بودند که قادر به معین سرنوشت بازی ها در کلاس جهانی بودند. اتوئو همیشه در اینتر سرنوشت ساز بود، او سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و تنها بازیکن تاریخ است که توانسته دو بار پشت سر هم و با تیم های مختلف (بارسلونا و اینتر) سه گانه قهرمانی را تجربه کند.

وی افزود: میلیتو هم یکی از بهترین گلزنان و فینالیست های تمام دوران تاریخ باشگاه اینتر باقی مانده است. او در هر عنوانی که اینتر در سال 2010 به دست آورد، اثری از خود به ثبت رساند. از دید من میلیتو و اتوئو بهترین زوج خط حمله اینتر در چهار دهه اخیر هستند، نه به خاطر اینکه بازیکنان ارزشمندی بودند و گل هایی زیادی به ثمر رساندند، چون سایر زوج ها نیز تعداد فوق العاده ای گلزنی داشته اند، بلکه به خاطر فتح سه گانه آنها سزاوار مقام اول هستند. آنها برگی منحصربه فرد از فوتبال هستند.

استراماچونی همچنین در تمجید از خط حمله کنونی اینتر گفت: لوکاکو و لائوتارو در حال حاضر به خاطر تعداد گل هایی که زده اند، دومین خط حمله برتر اروپا هستند، زوجی که ترکیبی از قدرت، سرعت و شعور گلزنی است و هماهنگی خوبی با هم دارند. اینتر به فتح اسکودتو نزدیک شده است و حالا آنها باید نشان دهند که می دانند چگونه حتی در لیگ قهرمانان اروپا تأثیر گذار و معین کننده باشند. امیدوارم اینتر بتواند قهرمانی اش را مسجل کند و این عملکرد را هم در اروپا به معرض نمایش بگذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 564

به "بهترین زوج خط حمله اینتر در 4 دهه اخیر از دید استراماچونی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین زوج خط حمله اینتر در 4 دهه اخیر از دید استراماچونی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زوج خط حمله اینتر در 4 دهه اخیر از دید استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید