کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان در ایتالیا، خطر جا ماندن بیخ گوش بانوی پیر

به گزارش آقای معلم، سری A ایتالیا در حالی وارد مقطع پایانی اش شده که قهرمان فصل گذشته این رقابت ها ممکن است حتی در جمع چهار تیم بالای جدول هم قرار نگیرد.

کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان در ایتالیا، خطر جا ماندن بیخ گوش بانوی پیر

به گزارش خبرنگاران، کار تیم فوتبال یوونتوس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از آن چیزی که بود، سخت تر شد. پس از باخت خانگی 3 بر صفر یکشنبه شب برابر میلان و سقوط به رده پنجم، شب گذشته (سه شنبه) نیز ناپولی در شروع هفته سی و ششم سری A، با نتیجه 5 بر یک اودینزه را شکست داد و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بانوی پیر به رده دوم صعود کرد.

یوونتوس با 69 امتیاز از 35 بازی در رده پنجم است و تیم های آتالانتا و میلان هم هر دو با 72 امتیاز از همین تعداد بازی به ترتیب در رده های سوم و چهارم هستند. با این شرایط یوونتوس دیگر تسلطی بر سرنوشت خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد به خصوص که این تیم دو بازی بسیار سخت پیش رو دارد. یکی از آنها امشب برابر ساسولوست و دیگری شنبه هفته آینده در خانه برابر اینتر قهرمان زودهنگام رقابت ها. عدم کسب پیروزی در هر یک از دو بازی می تواند به معنای بر باد رفتن شانس کسب سهمیه برای بیانکونری باشد.

یوونتوس اما به فرض بردن هر سه بازی اش تا سرانجام فصل باز هم ممکن است برای اولین بار در یک دهه اخیر نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد و این به دلیل نتایج ضعیفی است که این تیم در مصاف های رو در رو با دیگر مدعیان کسب سهمیه گرفته است.

در صورتی که در سرانجام فصل امتیازات بانوی پیر با هر یک از تیم های میلان، آتالانتا یا ناپولی برابر گردد، این یوونتوسی ها هستند که ناکام خواهند ماند، چرا که در مجموع دو بازی رفت و برگشت شان برابر آنها در این فصل نتایج ضعیف تری گرفته اند.

پیش از این چشم امید آندره آ پیرلو و شاگردانش به بازی هفته سرانجامی تیم های آتالانتا و میلان بود که آن بازی هم ممکن است دردی از آنها دوا نکند، چرا که با پیروزی این دو تیم در بازی های بعدی شان، بازی آخر آنها عملاً تشریفاتی می گردد و حتی شکست یکی از آن دو تیم در آن بازی تیم بازنده را بالاتر از یووه نگه خواهد داشت. مسیری که هر یک از چهار مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای سه سهمیه به جامانده در هفته های سرانجامی باید طی نمایند به توضیح زیر است:

یوونتوس: در خانه ساسولو (امشب)، در تورین برابر اینتر (شنبه) و در خانه بولونیا (دوم خرداد)

میلان: در خانه تورینو (امشب)، در سن سیرو برابر کالیاری (یکشنبه) و در خانه آتالانتا (دوم خرداد)

آتالانتا: در برگامو برابر بنونتو (امشب)، در خانه جنوا (شنبه) و در برگامو مقابل میلان (دوم خرداد)

ناپولی: در خانه فیورنتینا (یکشنبه) و در ناپل برابر هلاس ورونا (دوم خرداد).

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 577

به "کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان در ایتالیا، خطر جا ماندن بیخ گوش بانوی پیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان در ایتالیا، خطر جا ماندن بیخ گوش بانوی پیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید