نکات ضروری قبل از سفر به سریلانکا

به گزارش آقای معلم، سریلانکا اخیرا توانسته است نام خود را در لیست مقاصد معروف توریستی دنیا به ثبت برساند.

نکات ضروری قبل از سفر به سریلانکا

از سفر با تور ارزان سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

بسیاری از افراد فکر می نمایند که برای سفر به یک کشور فقط مطالعه در خصوص جاذبه های گردشگری آن مقصد کافیست، در صورتی که اگر نکاتی را راجع به مقصد بدانیم، قطعا سفر بهتری خواهیم داشت. در این مطلب از خبرنگاران می خواهیم نکته های ساده اما ضروری برای سفر به سریلانکا را در اختیارتان قرار دهیم.

برای آهسته حرکت کردن آماده شوید

اگر چه حمل و نقل در کشور سریلانکا به نسبت گذشته بسیار بهتر شده است اما هنوز هم ممکن است گاهی با مشکلاتی روبر شوید. یکی از مرسوم ترین وسایل حمل و نقل در این کشور توک توک است که برای مسیرهای کوهستانی و یا گذر از مرزعه های چای گزینه خوبی است، با این حال منتظر این باشید که به سرعت به مقصدتان نرسید.

برای آرامش بروید نه دیوانگی!

اگر دوست دارید تا هم با طبیعت زیبا و دست نخورده روبرو شوید هم از شلوغی های اذیت نماینده گردشگر ها به دور باشید، سریلانکا را انتخاب کنید. اگر دوست دارید تا با مردم سریلانکا بیشتر گرم بگیرید و آشنا شوید، به جای اقامت در هتل سعی کنید در یکی از مهمان خانه هایی که به صورت خانوادگی اداره می شوند و تعدادشان هم اصلا کم نیست، اقامت کنید.

به شمال کشور بروید و از جمعیت فرار کنید

به طور کلی کشور سریلانکا به اندازه جایی مانند تایلند شلوغ نیست اما اگر دوست دارید تا حتی از آن جمعیت هم فرار کنید و به معنای واقعی سکوت را تجربه کنید، به استان شمالی این کشور بروید، جایی که در آن نه خبری از امکانات مدرن و گردشگران است و نه هتل های خارجی، فقط و فقط سواحل دیدنی است.

غذاهای محلی را از قلم نیاندازید

یکی از خوبی های سفر به سریلانکا تجربه غذاهای خوشمزه این کشور است. بیشترین مواد تشکیل دهنده این غذاها را آرد و برنج تشکیل می دهد.

برنج و کاری و کوتو روتی، 2 نمونه از بهترین و خوشمزه ترین غذاهای سریلانکاست. شاید مثل دیگر کشورهای شرقی آسیا، در سفر به سریلانکا هم منتظر غذاهای خیابانی و دکه های غذایی باشید اما غذاهای خیابانی در سریلانکا به چشم نمی خورد.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه های گردشگری بیشتر برج قدیمی و زیبادر کشور سریلانکا را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 146

به "نکات ضروری قبل از سفر به سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات ضروری قبل از سفر به سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید