تور سریلانکا ارزان: سفر به بنتوتا و لمس طبیعت

به گزارش آقای معلم، دیدنی هایی در سفر به بنتوتا

بنتوتا شهری ساحلی در جنوب سریلانکاست. نام این شهر از داستانی اسطوره ای گرفته شده است. روح زندگی در بنتوتا جاری ست. در حاشیه های روستایی بنتوتا تجارت دارچین و ماهیگیری رواج دارد. شما با گشت و گذار در اطراف بنتوتا هم می توانید از سفرتان لذت ببرید. خبرنگاران در اینجا نگاهی دارد به کارهایی که می توانید در بنتوتا انجام دهید:

تور سریلانکا ارزان: سفر به بنتوتا و لمس طبیعت

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

راستا دوچرخه سواری و کوهپیمایی

در سفر به بنتوتا می توانید یک تور دوچرخه سواری بگیرید و از گشت وگذار در مزارع زیبا و چشم نواز برنج لذت ببرید. در این تور از مکان مقدس 125 ساله کاتوکلیها که در ارتفاعات قرار گرفته بازدید کنید و بین راه از تماشای خانه هایی با معماری هلندی لذت ببرید. البته برای رسیدن به کاکوکلیها باید در یک راستا خوش چشم انداز کوهپیمایی کنید. تماشا کنده کاری های چوبی و مجسمه هایی باستانی سریلانکا بسیار مجذوب کننده خواهد بود. دوچرخه سواری و کوهپیمایی در بنتوتا می تواند سفری ایدئال برای عاشقان طبیعت باشد.

بریف گاردن

این باغ را دو برادر هنرمند سریلانکایی ساخته اند. بویس باوا، سازنده اصلی بریف گاردن در سال 1992 از جهان رفت، اما تا امروز از این باغ به خوبی نگهداری شده است. بریف گاردن با پوشش گیاهی متنوع و زیبا و مجسمه هایی که بویس ساخته است، اوقات خوشی را برای کسانی که به هنر و طبیعت علاقه مند هستند رقم می زند.

تماشای نهنگ ها و دلفین ها

در ماه های نوامبر تا اپریل می توانید در بازه زمانی 3 تا 4 ساعتی بازی و جنب وجوش دلفین ها و نهنگ ها را ببینید. خوبی اش این است که در این حالت برعکس باقی مکان هایی که برای تماشای دلفین ها در نظر گرفته شده اند، دلفین ها را در محل طبیعی زندگی شان می بینید و احساس نمی کنید که به آنها آسیب می رسانید. تماشا بازی دلفین ها ارزش این را دارد که صبح زود به بندر بروید. هتل ها صبحانه شما را بسته بندی شده در اختیارتان قرار می دهند تا با خیال راحت یک ساعتی در ساحل به تماشای دلفین ها و نهنگ ها بنشینید.

مزرعه لاک پشت ها

سواحل سریلانکا پر از لاک پشت است. از آنجایی که گونه هایی از لاکپشت در معرض خطر انقراض قرار دارند، مرکز پرورش لاک پشت کاسگودا تاسیس شد تا با حمایت از این گونه های در حال انقراض آنها را نجات دهد. در این مرکز لاک پشت ها در شرایطی ایدئال نگهداری می شوند و خوب است برای تماشا لاک پشت ها از نزدیک به این مرکز رجوع کنید.

قلعه هلندی

قعله هلندی در شهر ساحلی گاله در نزدیکی بنتوتا واقع شده است. با سفری یک روزه به گاله می توانید از این قلعه باستانی که از یکی از میراث جهانی است تماشا کنید. بعد از اینکه پرتغالی ها در سال 1640 گاله را فتح کردند، هلندی های شرق هند آغاز به سنگربندی کردند و این قلعه را ساختند. بازدید از این قلعه ارزش آن را دارد که برایش وقت بگذارید.

ورزش های آبی در بنتوتا

در سواحل بنتوتا طیف گسترده ای از ورزش های آبی پیش روی شماست؛ اسکی روی آب، جت اسکی، موج سواری، قایق سواری و… . در سواحل بنتوتا می توانید ماجراجویی های ورزش های آبی را تجربه کنید یا اگر همراه با خانواده هستید از قایق سواری در دریا لذت ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 901

به "تور سریلانکا ارزان: سفر به بنتوتا و لمس طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا ارزان: سفر به بنتوتا و لمس طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید