آشنایی با برترین منطقه ها برای سفر در ماه مارس

به گزارش آقای معلم، در ماه مارس درجه هوا به سمت ملایم شدن می رود، زیرا نیمکره شمالی وارد بهار و نیمکره جنوبی وارد پاییز می گردد. جشنواره زیادی در این ماه برگزار می شوند و شما می توانید در مقاصد برتر برای سفر در ماه مارس با جمعیتی که برای تماشا بهار آمده اند، همراه شوید. در مقاله برترین مکان ها برای سفر در ماه مارس، برترین منطقه ها برای سفر در ماه مارس را برایتان معرفی می کنیم. پس، با ما همراه باشید.

آشنایی با برترین منطقه ها برای سفر در ماه مارس

بوینس آیرس

بوینس آیرس در ماه مارس وارد پاییز می گردد و می توانید در آن انتظار روزهای گرم و شب های سرد را داشته باشید. آب و هوای این مورد از برترین منطقه ها برای سفر در ماه مارس دقیقا ساحلی نیست، اما برای قدم زدن یا دوچرخه سواری در این شهر پر جنب و جوش و با تنوع فرهنگی بالا بسیار لذت بخش است. بوینس آیرس که به معنای واقعی شهری چند ملیتی است، در 150 سال گذشته جمعیت بسیاری از مهاجرین را پذیرفته و یکی از متنوع ترین شهرها در آمریکای لاتین است. شما نه تنها زبان های مختلفی را خواهید شنید، بلکه تاثیرات گروه های مختلف قومی را در غذاهای محلی نیز مشاهده خواهید کرد. هر پورتیگوئه (مردم اهل بوینس آیرس) که برای خود احترام بالایی قائل است، به شما خواهد گفت که این شهر برترین پیتزا و بستنی را در آمریکای جنوبی دارد.

شیکاگو

بهار با دمای 7 درجه سانتیگراد پس از یک زمستان طولانی در شیکاگو با آغوش باز مورد استقبال قرار می گیرد. در این ماه بوی بهار در هوا احساس شده و جشنواره و رویدادهای زیادی در این مورد از مقاصد برتر برای سفر در ماه مارس برگزار می شوند. جشنواره چی دیتارود در این مورد از برترین منطقه ها برای سفر در ماه مارس شامل مسابقه خرید، غذا و استعداد یابی است. این رویداد در 2 مارس اتفاق می افتد و سود آن به خزانه غذای بزرگ شیکاگو می رسد. جشنواره غذای خوب دارای بیش از 150 غرفه غذا و نوشیدنی، کارگاه و سخنرانی ها به همراه آموزش های آشپزی به وسیله برترین سرآشپز هاست. نمایشگاه باغ و گل شیکاگو حس و حال شما را برای بهار پیش رو خوب می نماید. این جشنواره از 20 تا 24 در اسکله نیروی دریایی برگزار می گردد. روز سنت پاتریک نیز در شیکاگو باشکوه اجرا شده تا جایی که به نظر می رسد همه مردم در این زمان از سال ایرلندی هستند.

فیلیپین

در ماه مارس در فیلیپین همه چیز آغاز به گرم شدن می نماید. دمای هوا به 30 درجه سانتیگراد می رسد و زمان مناسبی برای مسافرت در سراسر مجمع الجزایر است. اگر تصمیم دارید در طول هفته مقدس از فیلیپین بازدید کنید، مطلع باشید که قیمت ها به سرعت بالا می روند و پیدا کردن محل اقامت سخت خواهد بود. فیلیپین از بیش از 7000 جزیره تشکیل شده و این باعث می گردد مقصدی عالی برای پرش از کناره ساحل به درون دریا باشد. جزیره بانتایان با کمتر از 100 مایل مربع مساحت یکی از تماشای های منطقه بوده و در مرکز فیلیپین واقع شده است. این جزیره به خاطر ماسه سفید و آب فیروزه ای رنگ شناخته شده است. اگر بدنبال مکان لوکس تری می شد، شاید بوراکی مکان مناسب تری برای شما باشد. هتل و چشمه آبگرم بوراکی بهشتی سبز و پنج ستاره است. این مورد از برترین مکان ها برای سفر در ماه مارس دارای چهار رستوران، دو بار، یک چشمه آبگرم، استخر و دیگر امکانات تفریحی برای سرگرم نگه داشتن شما خواهد بود.

ایسلند

ایسلند در سال های اخیر به مقصد سفری بسیار مقرون بصرفه تبدیل شده است. ماه مارس انتها فصل سفر بوده و این باعث می گردد مسافرت به این منطقه از قبل نیز مقرون به صرفه تر گردد. در حالیکه سرزمین آتش و یخ در تمام طول سال جادویی است، این جزیره در اوج فصل مشاهده شفق قطبی بیش از پیش شگفت آور می گردد. این فصل معمولا از اکتبر تا ماه مارس ادامه می یابد و برترین شانس شما برای تماشا نورهای شمالی در شبهای سرد، صاف و تاریک از ساعت 8 صبح تا 2 شب است. ماه مارس آغاز بهار در بیشتر نقاط نیمکره شمالی را نشان می دهد. بالاترین دمای هوا در این موقع در ایسلند حدود 3 درجه سانتیگراد خواهد بود، بنابراین لباس های زمستانی گرم و مقاوم در برابر رطوبت هنوز ضروری هستند. ریکیاویک ممکن است به نظر برترین مکان برای تماشا شفق قطبی نباشد، اما اگر در شهر و بدون وسیله نقلیه هستید، هنوز نقاطی وجود دارند که از آلودگی فرار نموده و نگاهی به نمایش نورها بیاندازید. موسسه گشت و گذار در ریکیاویک انواع تورها را برای تماشا نورهای شمالی، پارک های ملی و طبیعتگردی با اتوبوس هایی که اغلب از مرکز شهر ریکیاویک حرکت می نمایند، فراهم می نماید. اگر می خواهید به طور مستقل به گشت و گذار بپردازید، یک ماشین اجاره نموده و تور دایره طلایی را انجام دهید. جاده 186 مایلی شامل آبشارها، چشمه های آبگرم، تالابها و اماکن تاریخی است. این مسیر برای مسافران آشنا بوده و می تواند کمی شلوغ باشد. اما، خوشبختانه در این زمان از سال جمعیت کمتری در این مکان هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1132

به "آشنایی با برترین منطقه ها برای سفر در ماه مارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین منطقه ها برای سفر در ماه مارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید