نقش پررنگ کاپیتان های استقلال و پرسپولیس در موفقیت های دو تیم

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران، فصل بیستم رقابتهای لیگ برتر در حالی در آستانه قرار دریافت در نیمه راه خود است که استقلال و پرسپولیس با راهنمایی مربیان ایرانی و از خانواده خودشان رقابت فشرده ای برای قرار دریافت در صدر جدول مسابقات در انتها نیم فصل دارند تا عنوان سوری قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهند.

نقش پررنگ کاپیتان های استقلال و پرسپولیس در موفقیت های دو تیم

سرخابی ها جز استفاده از مربیان وطنی و قرار دریافت در بالای جدول، وجوه اشتراک دیگری هم دارند که از جمله آنها می توان به اقتدار در خط دفاعی و داشتن بهترین عملکرد در فاز دفاعی اشاره نمود. یکی دیگر از وجوه مشترک مهم این دو تیم، عملکرد فوق العاده کاپیتان های باتجربه آنها است. کاپیتان هایی که در کنار عملکرد فنی فوق العاده شان، از بهترین گلزنان تیم های خود نیز می باشند.

سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه سرخ پوشان تهران که در 39 سالگی در قلب خط دفاعی تیمش خوش می درخشد، با زدن 2 گل 3 امتیازی در دو بازی آخر تیمش مقابل مس رفسنجان و تراکتور، به تنهایی 6 امتیاز با ارزش برای تیمش به ارمغان آورده است. همچنین سید جلال حسینی با 3 گل بعد از احمد نورالهی 4 گله، دومین گلزن برتر تیمش نیز به حساب می آید.

در تیم استقلال هم وریا غفوری حکایتی مشابه با سید جلال حسینی دارد و او نیز که در اوج دوران فوتبالش قرار گرفته است، با زدن 4 گل در کنار مهدی قایدی بهترین گلزنان تیمش می باشد

به نظر می رسد یکی از ویژگی های لیگ بیستم، در دریافت رقابتی فشرده بین وریا غفوری و سید جلال حسینی در مقام کاپیتان های استقلال پرسپولیس به منظور ثبت قهرمانی در کارنامه شان نیز می باشد. رقابتی که تکمیل کننده رقابت محمود فکری و یحیی گل محمدی روی نیمکت دو تیم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 425

به "نقش پررنگ کاپیتان های استقلال و پرسپولیس در موفقیت های دو تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش پررنگ کاپیتان های استقلال و پرسپولیس در موفقیت های دو تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید