مهمترین کارکردهای رنگ کرمی در طراحی داخلی و 25 چدیمان جدید

به گزارش آقای معلم، هنگامی که صحبت از رنگ آمیزی و چاپ و جفت شدن الگوهای رنگی به میان می آید، رنگ کرمی، تعادل کاملی از تم خنثی مانند رنگ سفید را در اختیار شما می گذارد، در حالی که یک کرمی جزئی، گرمای لازم طراحی داخلی را نیز به وجود می آورد که باعث جذابیت جهانی یک خانه مسکونی، یک آپارتمان شهری یا یک ویلای کنار ساحل می گردد. برای داشتن احساس سبک تر، که تقریباً با هر چیزی به خوبی هماهنگ می گردد، به دنبال رنگ کرمی یا هلویی یا پس زمینه صورتی باشید که از نظر زیبایی و جلب توجه و بازتاب نور هم در حالت مات و هم در حالت براق در کنار کرمی، بسیار عالی به نظر می رسد.

مهمترین کارکردهای رنگ کرمی در طراحی داخلی و 25 چدیمان جدید

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

رنگ کرمی یک گزینه کلاسیک و بی خاتمه برای نقاشی خانه است که به مجموعه های هنری و تزیینات منحصر به فرد شما اجازه می دهد تا مرکزیت خود را حفظ نمایند. بگذارید ایده های رنگ آمیزی کرمی فضا را تعیین نمایند و مطمئن باشید که هرگز با این تنالیته اشتباه نمی کنید. این رنگ به معنای واقعی کلمه با هر چیز و هر سبک طراحی داخلی کاملاً جفت می گردد، از سبک التقاطی گرفته تا احساس آرامش بخش دکوراسیون ساحلی. در به کارگیری رنگ کرمی به هیچ عنوان شک را به دلتان راه ندهید.

خرید اینترنتی 39 مدل زانو بند طبی و ورزشی کیفیت عالی

در کجا از رنگ کرمی استفاده کنیم؟

از ورودی تا اتاق ناهار خوری تا اتاق خواب، رنگ کرمی در همه جا به خوبی کار می نماید و هم برای دیوار و هم برای وسایل تزیینی به طور یکسان عالی است.

طراحان داخلی عموماً عاشق تزیین و دکوراسیون با یک کرمی کمرنگ هستند؛ در عین حالی که انتخابی گرم و خنثی و همچنین کلاسیک است، هر فضایی را نیز روشن تر می نماید. همچنین به عنوان یک پس زمینه عظیم برای برجسته کردن اشیاء هنری، ضمناً معرفی رنگ های مناسب، عمل می نماید. در بیشتر اوقات، طراحان دوست دارند که از رنگ کرمی در راهروها، روی کابینت های آشپزخانه و برای قرنیزها و ریزه کاری ها استفاده نمایند، زیرا این رنگ در پنهان کردن لکه ها، آسیب ها، دوده و … بهتر عمل می نماید - این مسئله، کرمی را بدون ایجاد تیرگی زیاد، به یک انتخاب رنگی خنثی مناسب برای مناطق پر رفت و آمد مانند آشپزخانه تبدیل می نماید.

این طراحان همچنین ایده های رنگ کرمی را دوست دارند، چرا که دارای تنالیته قهوه ای روشن و رنگ قهوه درون خود است و همچنین بژ کرمی کاملی را در کار خود ایجاد می نمایند؛ زیرا اغلب مقدار مناسبی از بژ و خاکستری را همزمان نشان می دهد. از آنجا که این تنالیته گرم و جذاب و در عین حال مدرن، تعیین و تمیز است و بیشتر از هر نوع سفیدی حاوی احساس می باشد، برای به کار گیری در طراحی داخلی بسیار مناسب می باشد. بنابراین اگر در جستجوی یک رنگ خنثی نرم هستید که فوراً فضایی بهتر از سفید را ایجاد کند، اما از هلویی و رنگ های زرد سنگین تر نباشد، این تنالیته کاملاً برای شما ساخته شده است و تقریباً در هر اتاق یک خانه بسیار عالی به نظر می رسد.

خرید 39 مدل دوربین شکاری با کیفیت عالی + قیمت

رنگ کرمی حتی در کوچکترین فضاها

همچنین رنگ کرمی با استفاده همزمان از احساس سبک و مطبوع، پر از عمق و گرمای فوق العاده در طراحی داخلی است. یک نکته بسیار جالب درباره آن وجود دارد و آن این است که این رنگ همانطور که در یک خانه کاملاً مدرن زیبا به نظر می رسد، در یک خانه قدیمی تر نیز به خوبی کار نموده و تطابق پیدا می نماید. هنگام استفاده از کرمی در نقاشی قرنیزها، دیوارها و سقف های خود، هر میزان رنگی را که می خواهید در تنالیته ها و سایه های مختلف به کار ببرید و در این حالت، با بازی با رنگ و نور، لایه های متنوع تنالیته ای را درون طراحی داخلی به کار ببرید. استفاده بیش از حد این تنالیته هیچ مسئله ای را ایجاد نمی نماید، اما در این حالت، به فکر تضاد و رنگ هایی باشید که در کنتراست با آن قرار بگیرد.

برای ایده های دکوراسیون اتاق نشیمن، رنگ کرمی فوراً یک اتاق را گرم می نماید و در عین حال حسی را به شما القا می نماید تا بتواند هم در خانه مدرن و هم با یک دکوراسیون سنتی تر همگام گردد. این رنگ هم در فضاهای داخلی عظیم و هم فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اینترنتی 41 مدل بهترین تشک بادی درجه یک در بازار

منبع: اتاق
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 105

به "مهمترین کارکردهای رنگ کرمی در طراحی داخلی و 25 چدیمان جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین کارکردهای رنگ کرمی در طراحی داخلی و 25 چدیمان جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید