لیگ برتر فوتبال، دربی تبریز با رمز امید، فولادی ها به دنبال بازگشت به کورس سهمیه آسیا

به گزارش آقای معلم، دیدارهایی معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز در شهرهای تبریز و تهران برگزار خواهد شد، بازی هایی که برای مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان و فانوس به دستان انتهای جدول اهمیت زیادی دارد.

لیگ برتر فوتبال، دربی تبریز با رمز امید، فولادی ها به دنبال بازگشت به کورس سهمیه آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دو ملاقات معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، امروز (شنبه) بین تیم های تبریزی تراکتور و ماشین سازی و همچنین فولاد و سایپا برگزار خواهد شد. در زیر نگاهی به این دو مسابقه می اندازیم:

تراکتور - ماشین سازی

دربی تبریز که همواره تحت الشعاع مالکیت مشترک دو باشگاه قرار داشت، حالا در حالی بین تیم های تراکتور و ماشین سازی برگزار می گردد که مالکیت سبزپوشان تبریزی طی هفته گذشته به مالک جدید واگذار شده است و حالا ماشین سازان با شرایط بهتری برای زنده نگه داشتن اندک امید بقای شان در لیگ برتر خواهند جنگید.

تیم ماشین سازی که با 11 امتیاز به قعر جدول چسبیده است، برای بقا در لیگ برتر احتیاج به چیزی شبیه به معجزه دارد، اما هنوز اعضای این تیم امید خود را از دست نداده اند و در مصاحبه های شان از حفظ سهمیه لیگ رجحان صحبت می نمایند. در سوی مقابل اما تراکتوری ها که در پنج هفته گذشته از کسب پیروزی در لیگ برتر ناکام مانده اند، آخرین امیدهای خود برای کسب سهمیه قهرمانان را مقابل همشهری شان جستجو خواهند کرد.

شاگردان خطیبی با چهار تساوی پیاپی، حالا 30 امتیازی و در رده هفتم جدول قرار دارند و با توجه به حذف از مسابقات جام حذفی، تنها راه شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حضور در بین سه تیم بالای جدول لیگ برتر خواهد بود.

سایپا - فولاد خوزستان

سایپا به لطف رأی کمیته انضباطی و کسب سه امتیاز ملاقات با پیکان، حالا از قعر جدول فاصله گرفته است و با 22 امتیاز در صندلی سیزدهم جدول قرار گرفته است. شاگردان کمالوند با توجه به یک بازی کمتر نسبت به رقبای انتهای جدولی، بهترین فرصت را دارند تا با کسب سه امتیاز ملاقات خانگی مقابل فولاد فاصله امتیازی شان با نساجی و ذوب آهن را افزایش دهند.

شاگردان جواد نکونام نیز پس از یک شکست و یک تساوی در لیگ تا حدودی از کورس کسب سهمیه آسیایی عقب افتاده اند و با توجه به داشتن دو بازی عقب افتاده این فرصت را دارند تا دوباره به جمع مدعیان لیگ رجحان بازگردند. فولاد با 31 امتیاز در صندلی ششم جدول قرار گرفته است.

معوقه از هفته بیست ویکم

شنبه 8 خرداد

تراکتور سازی تبریز - ماشین سازی تبریز، ساعت 19

داوران: ناصر جنگی، حمیدرضا کنعانی، حسین گلشنی و محمد باقر پورباقر

ناظر: رضا سخندان

سایپا - فولاد خوزستان، ساعت 19:40

داوران: سیدرضا مهدوی، امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی و یاسر همرنگ

ناظر: خداداد افشاریان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 610

به "لیگ برتر فوتبال، دربی تبریز با رمز امید، فولادی ها به دنبال بازگشت به کورس سهمیه آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، دربی تبریز با رمز امید، فولادی ها به دنبال بازگشت به کورس سهمیه آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید