امیدوارم سایر مربیان، مانند ویسی شجاعت استفاده از بازیکنان زیر 23 سال را داشته باشند، بازی برابر صنعت نفت برای ما 6 امتیازی است

به گزارش آقای معلم، مربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم سایر مربیان لیگ رجحان، مانند ویسی شجاعت استفاده از بازیکنان زیر 23 سال را داشته باشند و به فوتبال ایران یاری نمایند.

امیدوارم سایر مربیان، مانند ویسی شجاعت استفاده از بازیکنان زیر 23 سال را داشته باشند، بازی برابر صنعت نفت برای ما 6 امتیازی است

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش ، احمد کعبیان پور، مربی تیم فوتبال پیکان تهران به دلیل محرومیت عبدالله ویسی، سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی برابر صنعت نفت آبادان حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: از وقتی به پیکان آمدیم، تیم ما بازی هایی ارائه کرد که نشان داد توانایی های تیم از لحاظ روحی و روانی بیشتر شده است. پیکان طوری بسته شده بود که ما تنها 13 بازیکن و 3 دروازه بان بزرگسال داشتیم. در ادامه ماهینی رباط پاره کرد و تعداد بازیکنان بزرگسال ما به 12 رسید. ویسی توانست از بازیکنان زیر 23 سال استفاده کند و در بازی برابر تراکتور ما از 4 بازیکن زیر 23 سال استفاده کردیم. نتایج خوب و قابل تحسینی که همگان دیدند، با همین بازیکنان جوان رقم خورد. کمتر مربیانی هستند که جرات استفاده از بازیکنان زیر 23 سال در لیگ برتر، آن هم برای اولین بار را دارند.

کعبیان پور در ادامه گفت: بازیکنی به نام دلیر داریم که در اولین تجربه لیگ فزونی خود، در استادیوم یادگار امام تبریز برابر تراکتور بازی کرد و مورد تایید نهاده شد. امیدوارم تمام مربیان مانند ویسی شجاعت داشته باشند و با بازی دادن به بازیکنان زیر 23 سال، به فوتبال ایران یاری نمایند.

مربی پیکان گفت: از وقتی ویسی به پیکان آمد، 10 بازی تا سرانجام لیگ باقی مانده بود. در بازی برابر پرسپولیس و فولاد نتیجه را واگذار کردیم، اما در هفته های بعد، فرایند صعودی داشتیم. در تعطیلات لیگ برتر، جدولی متشکل از 10 تیم در نظر گرفتیم و در میان این 10 تیم، در حال حاضر سوم هستیم که نشان می دهد شرایط خوبی فراهم کردیم.

او درباره بازی برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی با صنعت نفت برای ما 6 امتیازی است. با احترامی که برای صنعت نفت و بهنام سراج قائلم، امتیازات این بازی برای ما حیاتی است و باید تمام کوششمان را بکنیم تا بازی را ببریم و از قعر جدول جدا شویم.

کعبیان پور بیان نمود: هر چقدر بازی ها را می بریم و مساوی می کنیم، باز هم پایین جدول می مانیم، زیرا از لحاظ امتیازی، شرایط خوبی نداشتیم، اما از زمانی که ما آمدیم، تنها 2 باخت داشتیم و از 7 بازی دیگر 11 امتیاز گرفتیم. کوشش می کنیم تا از قعر جدول جدا شویم، اما شرایط سختی داریم.

او در واکنش به این که با در نظر دریافت صندلی کنونی پیکان در جدول، صندلی سومی این تیم در میان 10 تیم ملاک خوبی نیست گفت: این جدول از نظر ارزیابی نتیجه برای ما خیلی اهمیت دارد و باعث می گردد بدانیم از زمان ورود ما به پیکان، چه نتایجی کسب شده است. اگر ما بتوانیم در رده دوم این جدول 10 تیمی قرار بگیریم، دیگر صعود نمی کنیم.

مربی پیکان در واکنش به این که ویسی به دلیل مصدومیت نمی تواند برابر صنعت نفت روی نیمکت بنشیند گفت: ویسی فردا روی نیمکت نیست. اگر او بود، شرایط خیلی بهتری داشتیم، اما ویسی دستیاری مانند بهروز مکوندی دارد که خودش یک سرمربی است و توانایی های خیلی زیادی دارد. ویسی به کادرفنی خودش اعتماد دارد و می داند کادرفنی می تواند کاری کند که غیبتش خیلی احساس نگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 100

به "امیدوارم سایر مربیان، مانند ویسی شجاعت استفاده از بازیکنان زیر 23 سال را داشته باشند، بازی برابر صنعت نفت برای ما 6 امتیازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم سایر مربیان، مانند ویسی شجاعت استفاده از بازیکنان زیر 23 سال را داشته باشند، بازی برابر صنعت نفت برای ما 6 امتیازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید