لزوم توجه به استقلال ورزش بانوان و خصوصی سازی ورزش

به گزارش آقای معلم، وزیر ورزش و جوانان محور های نشست خود با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس را گفت.

لزوم توجه به استقلال ورزش بانوان و خصوصی سازی ورزش

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرنگاران، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پس از نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دغدغه های فرهنگی و ورزشی را محور مطالب مطرح شده دانست و گفت: یکی از تکیه گاه های ما در ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که تمامی اعضای آن دغدغه ورزش و جوانان را دارند؛ من حدود 50 روز است که در صندلی وزیر و ورزش جوانان قرار دارم و همیشه کمیسیون فرهنگی یار و یاور ما بوده است و راه حل های اجرایی را برای برطرف مسائل ارائه نموده اند.

وی اضافه نمود: امروز اولین جلسه رسمی بود که به همراه بعضی معاونین وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی حضور داشتم و مباحث ارزشمندی مطرح شد و من گزارش عملکرد مختصری در 50 روز حضورم در این وزارتخانه را در دو حوزه جداگانه ورزش و بعلاوه جوانان بیان کردم. ضمن اینکه در موضوع ورزش قهرمانی و ورزش همگانی را هم مباحثی مطرح کردم.

وزیر ورزش و جوانان مطرح نمود: نمایندگان مجلس در این نشست دغدغه های فرهنگی و ورزشی خود را بیان کردند و خواهان برطرف مسائل شدند و اظهارات نمایندگان تذکر و یادآوری برای من بود که قطعاً در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت؛ ضمن اینکه نمایندگان مجلس خواهان توجه بیشتر به ورزش بانوان و رسیدگی به مسائل اخلاقی و امنیتی باشگاه های ورزشی شدند. بعلاوه مباحثی هم درباره خصوصی سازی ورزش و نحوه خصوصی سازی و واگذاری باشگاه های دولتی مانند باشگاه های پرسپولیس و استقلال و یا هزینه های ورزشی و پرهیز از گران شدن این هزینه ها و تقویت و حمایت از هیأت های ورزشی از جمله مهم ترین محور های این نشست بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 799

به "لزوم توجه به استقلال ورزش بانوان و خصوصی سازی ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه به استقلال ورزش بانوان و خصوصی سازی ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید